Podręcznik z zakresu ekonomii asygnowany dla studentów kierunku Turystyka i rekreacja oraz kierunków pokrewnych. Jako pierwszy na rynku łączy w sobie treści, które w tradycyjnym systemie...
Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.Jej celem jest ukazanie istoty związku pomiędzy najnowszymi metodami...
Podręcznik mieści potrzebne minimum programowe z zakresu ekonometrii, wymagane na kierunkach ekonomicznych i rolniczych. Autorzy w sposób zwięzły i zrozumiały omawiają teorie budowania modeli...
Powszechna historia prawa Całościowe ujęcie ewolucji prawa w Europie Zachodniej i w państwach byłego bloku wschodniego. Zakres chronologiczny od V wieku n.e. Po współczesne systemy prawne....
Pionierzy wytyczają szlaki do nieznanych lądów, w nauce zaś to tworzenie pojęć pierwotnych, sieci łączących je warunków – aksjomatów, a także tworzenie głównych metod badawczych. Profesor...
Dr hab. Józef Chmiel ur. W 1947 r. W 1979 r. Obronił pracę doktorską w ówczesnej SGPiS w Warszawie. Tytuł doktora habilitowanego uzyskał na Uniwersytecie Warszawskim w 1998 r. W latach 1983-2003...
Ważną częścią logistyki międzynarodowej jest Eurologistyka, jako nowa dziedzina wiedzy. Jak wynika z najnowszych badań (przedstawionych w książce) Eurologistyka jest najlepiej zorganizowanym...
Podręcznik akademicki do hotelarstwa jest kierowany do wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach turystyka i rekreacja oraz hotelarstwo, jak też do praktyków gospodarczych zajmujących...
Czy gdyby grupa nastolatków porwała znanego profesora, a potem zmusiła go do odpowiedzi na przeróżne nieprzystępne pytania, lepiej by zrozumiała podstawowe prawa ekonomii?Książka profesora...
świeże wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Pokazuje – krok po kroku – jak tworzyć strategię content marketingową oraz kreować treści do internetu i stwarzać społeczność...
„Książka poświęcona interwencjonizmowi jest rzeczą wyjątkowo aktualną w dzisiejszej dobie i oczekiwaną poprzez rynek. Interwencjonizm jest – obrazowo mówiąc – sposobem na opanowanie paniki. Jak w...
Podręcznik akademicki, prezentujący zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją, a...
Jeżeli bezrobocie jest postrzegane jako stan nieunikniony, to postulowanie istnienia społeczeństwa bez bezrobocia może być wyrazem naiwności i skłonności do utopii, o ile oczywiście nie wykaże się,...
Piłkę nożną uprawia się w 208 krajach, jest ona sportem nr 1 w 93 krajach o łącznej ludności wynoszącej 2 mld i należy do trzech najpopularniejszych dyscyplin w około 100 krajach, których łączna...
Podręcznik demonstruje podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu. Przy omawianiu poszczególnych zagadnień autor skoncentrował się na ogół na warstwie...
Książka pozostała przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka"....
świeże wydanie bestsellerowego podręcznika z zakresu ekonomii międzynarodowej. Publikacja składa się z dwóch niezależnych tomów poświęconych handlowi i finansom międzynarodowym. Autorzy, żeby pomóc...
Tytuł Ekonomia międzynarodowa. Tom 2 Podtytuł Teoria i polityka Autorzy Paul R. Krugman, Maurice Obstfeld, Marc J. Melitz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN Tłumaczenie Andrzej...
,,Praca jest poświęcona poglądom wybranych przedstawicieli myśli ekonomicznej na wolność gospodarczą oraz rolę państwa w gospodarce. Podejmuje więc kluczowy problem ekonomiczny, wokół którego toczą...
Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, niezwykle kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. Badania i rozwój....
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wskazać...
Książka ukazuje najnowsze trendy i wyniki badań dotyczące roli logistyki międzynarodowej w biznesie międzynarodowym oraz daje odpowiedź na pytanie, jak dziś zarządzać logistyką w nowoczesnej...
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najmocniej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i...
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Między innymi nieoczekiwany...