Książka "Od nędzy do pieniędzy" jest autobiografią Tadeusza "Tada" Witkowicza. Opowiada fascynującą historię człowieka, który wywodząc się z biednej, wiejskiej, polskiej rodziny...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
Monografia pokazuje wybrane zagadnienia współczesnej rachunkowości w Polsce i na Ukrainie. Przedstawiona w niej problematyka dotyczy wyjątkowo pokaźnych obszarów tej dziedziny wiedzy, w tym...
Postępujący proces starzenia się polskiego społeczeństwa implikuje poważne wyzwania ekonomiczne zarówno dla pojedynczego obywatela, jak i całej gospodarki. Przede wszystkim problematyka ta jest...
Podstawowym celem monografii jest przybliżenie roli i znaczenia otwartych innowacji w kreowaniu wartości w biznesie. Jak optymalnie zauważa Autor, innowacja sama w sobie może posiadać wartość...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja ukazująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest stanowczo wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można zastosować media, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy niewątpliwie decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, iż decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
wprawdzie Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje niemało wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem udoskonalania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach oraz uczelniach technicznych i ekonomicznych. Gromadzi...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez sporo lat skupiał...
Do książki została dołączona płyta CD z najnowszą wersją programu finansowo-księgowego dla niepokaźnych i średnich przedsiębiorstw - Rewizor GT. W publikacji w kompleksowym ujęciu przekazano...
Monografia Anny Korzeniowskiej pt. Determinanty a wielkość oszczędności gospodarstw domowych w krajach Unii Europejskiej podobieństwa i różnice jest pozycją zawierającą części nowatorskie i...
Przedstawiona do oceny rozprawa doktorska poświęcona jest problematyce kompetencji nadzorczych Komisji Nadzoru Finansowego i kompetencji nadzorczych Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego....
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Uważam, że przedstawione opracowanie stanowi wartościową pozycję, która ma potencjał, żeby wzbogacić polski dorobek dotyczący tego ważnego rynku. Autorka porusza w pracy sprawy ważne i dotąd...
Polska w niedługim czasie winna nad wyraz aktywnie i na szeroką skalę zaangażować się w proces realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Celem książki jest podanie istoty Project Finanse i...
Praca jest dziełem, które demonstruje zmiany zachodzące wśród instytucji finansowych i ukazuje reakcje aparatu państwowego, gdzie z miana warunków prowadzenia działalności gospodarczej wymusza...
Prezentowana czytelnikom publikacja przeznaczona jest problematyce zarządzania ryzykiem portfela kredytowego banków komercyjnych. W pracy zaprezentowano metody wielowymiarowej analizy porównawczej,...
Recenzowana monografia stanowi efekt wieloletnich zainteresowań i badań prowadzonych poprzez Autorkę pracy dotyczących zakresu zastosowań oraz doskonalenia metod analizy, planowania i kontroli w...
Niniejsza praca poświęcona jest problematyce adaptacji przedsiębiorstw do zmian klimatycznych. Przedstawiono w niej spore spektrum zagadnień dotyczących ryzyka zmian klimatycznych, działań...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i generować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne producenta coraz częściej...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy atrybuty takie jak: koncentracja na...
W przedłożonej do recenzji monografii autorzy podjęli próbę zdefiniowania roli i znaczenia przedsiębiorstw świadczących usługi w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi w budowaniu przychylnego...