Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia w głównej mierze innowacje...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest najczęściej konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na niemało lat. Podstawą współpracy pomiędzy...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i progresywnych technikach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. W dodatku coraz istotniejsze...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Laur progresywności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty towar, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć jednocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Zawiera treści teoretyczne...
Jak to realne, iż napisana poprzez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem polecanym poprzez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa...
Podręcznik marketingu dedykowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" oraz innych...
Egzemplarz outletowy. Może mieć małe uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technika budzi emocje. Korzystnym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie modnego, znanego od lat, powszechnie stosowanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając przedstawia w książce modele zjawisk modelujących jakość na stopniach operacyjnym, taktycznym i...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, uwielbianego naukowca i autora wielu książek na temat innowacyjnych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w niełatwych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie prawidłowej strategii, ale także efektywne jej...
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, iż pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez dużo lat marki te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na...
W świecie organizacji mamy coraz udoskonalone technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Trudne struktury. Obszerne bazy informacji i algorytmy decyzyjne. Ogromny...
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na informacji (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym niemało pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do...
MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W plastikowy sposób przedstawiono...
Książka stanowi kompleksowe i aktualne opracowanie w zakresie stabilności finansowej banków spółdzielczych w Polsce w kontekście pokryzysowych zmian regulacyjnych.W monografii przeprowadzono...
"Mieszkanie zaspokaja podstawowe zapotrzebowania człowieka. Na rynku jednak jest prawidłowem elitarnym ze względu na wysoką barierę dostępności cenowej, uniemożliwiającą realizację potrzeb...
Książka przedstawia pełny proces działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci...
Podstawowym źródłem danych o funkcjonowaniu podmiotów gospodarczych jest system rachunkowości. Sprawozdania finansowe, stanowiące finalny artykuł rachunkowości, odzwierciedlają nieprzerwane...