„Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi komplet tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) lecz warunkowanej procesami...
Wartość tej monografii wynika jednocześnie z podjęcia poprzez Autorkę tematyki o wyraźnym znaczeniu dla rozwoju nauk o zarządzaniu i jakości, jak i z aktualności analizowanych zjawisk. Z jednej...
Prowadzona obecnie polityka gospodarcza jednocześnie Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i rozszerzenie postępowości (plan Morawieckiego). Zgodnie z...
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia, a także związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność używanych narzędzi i metod zarządzania - niezależnie od sektora, w ramach którego...
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz...
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważarewolucyjnych zmian technice. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian...
Podręcznik do przedmiotu podstawy przedsiębiorczości, asygnowany dla uczniów liceów ogólnokształcących, techników i stanowczych szkół zawodowych.Od autora:namawiam Państwa do wyboru napisanego...
Książka dedykowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w biurze rachunkowym. Czytelnikami jej mogą być równocześnie absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne...
Rzadko się zdarza, iż lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami, a także na...
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
W XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, obecnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były ośrodkami pracy wydziałów: prawa, lekarskiego, teologii i...
Zarządzanie w sektorze kultury. Pomiędzy teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i poręcznych analiz dotyczących zarządzania instytucjami i organizacjami sektora kultury. Celem książki...
Poza korzystną monografią zagadnienia, praca zawiera atrakcyjne opisy rozwiązań poręcznych, w szczególności pokazuje miejsce CSR w strategiach korporacji transnarodowych. Jest zatem także...
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły atrakcyjny sukces. Omówiono w niej...
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju i podkreślenie znaczenia ujawniania danych niefinansowych we...
Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Wyłącznie bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi...
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest asygnowana dla specjalistów zajmujących się wykonywaniem audytów wewnętrznych, kadry...
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza...