Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia głównie innowacje techniczne/techniczne, a...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest głównie konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na sporo lat. Podstawą współpracy pomiędzy...
Roman Wendt S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient ergonomiczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach...
Współczesny świat jest oparte na wiedzy, wynalazkach i nowoczesnych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Ponadto coraz niezwyklejsze...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako użycie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych...
Laur progresywności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty towar, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Pasję do nieruchomości odkryłam kilka lat temu. Inicjując jako pośrednik w obrocie nieruchomościami, od razu wiedziałam, iż jest to dziedzina, która da mi pełnię satysfakcji zawodowej, i tak także...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć równocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Gromadzi treści teoretyczne...
Jak to osiągalne, iż napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem polecanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa przez...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe", a także...
Egzemplarz outletowy. Może mieć śladowe uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Czy twoja producent rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. Że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, uwielbianego naukowca i autora wielu książek na temat nowoczesnych technice, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
Piotr Wyrębowski w branży od 2013 roku, sprzedał 130 mieszkań. Jego specjalizacją są kawalerki – towar dla inwestora pasywnego. Pasjonat dawnej architektury i wszystkiego, co zabytkowe....
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne marki funkcjonują w niełatwych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie prawidłowej strategii, lecz także wydajne jej...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to bez dwóch zdań ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju...
W świecie organizacji mamy coraz ulepszone technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Trudne struktury. Spore bazy informacji i algorytmy decyzyjne. Ogromny...
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Poprzez mnóstwo lat marki te wspomagały konwencjonalną bankowość, skupiając się na...
MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W syntetyczny sposób...
Książka stanowi kompleksowe i aktualne opracowanie w zakresie stabilności finansowej banków spółdzielczych w Polsce w kontekście pokryzysowych zmian regulacyjnych.W monografii przeprowadzono...
"Mieszkanie zaspokaja podstawowe zapotrzebowania człowieka. Na rynku jednak jest korzystnem luksusowym ze względu na wysoką barierę przystępności cenowej, zapobiegającą realizację potrzeb...