Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to mocna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, iż największe firmy są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji...
Das aktuelle Wissen zum "B2B"-Marketing.§Vorteile§- Fundierter Überblick für Praktiker und Wissenschaftler§- Der aktuelle Forschungsstand, angereichert mit neuen Beispielen§- Standardwerk...
"prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz potężną pozycję na rynku. W trakcie i po zakończeniu jej wdrażania...
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców...
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału oraz...
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wyodrębnić trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym...
Granica wchodzenia poprzez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, tworząca dane konieczne do podejmowania decyzji strategicznych, a także operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz...