Recenzowana monografia kreuje nad wyraz dziś konieczną platformę do dyskusji i refleksji [], jest interesującym i wartościowym studium opisowo-analitycznym na temat zagadnień nierówności...
Monografia wpisuje się w kierunek badań poświęconych finansom przedsiębiorstwa, na styku jego relacji z rynkiem kapitałowym. Walorem publikacji jest tematyka jednoznacznie ukierunkowana na...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
Postępujący proces starzenia się polskiego społeczeństwa implikuje poważne wyzwania ekonomiczne jednocześnie dla pojedynczego obywatela, jak i całej gospodarki. Przeważnie problematyka ta jest...
Monografia demonstruje wybrane zagadnienia współczesnej rachunkowości w Polsce i na Ukrainie. Przedstawiona w niej problematyka dotyczy stanowczo widocznych obszarów tej dziedziny wiedzy, w tym...
Podstawowym celem monografii jest przybliżenie roli i znaczenia otwartych innowacji w kreowaniu wartości w biznesie. Jak stosownie zauważa Autor, innowacja sama w sobie może posiadać wartość...
[Monografia] poświęcona jest zmianom modeli biznesu przedsiębiorstw w obliczu narastającej niepewności i zróżnicowania współczesnej gospodarki. Zagadnienie to jest szczególnie wyraźne []. [Zostały...
Inwestycje alternatywne stanowią dynamicznie rozwijający się obszar współczesnych finansów. Obejmują duże spektrum zagadnień: począwszy od osiągalnych instrumentów i rodzajów inwestycji, poprzez...
Ostatnie lata przynoszą nam niemało zdarzeń, które sprawiają, iż obecne czasy można uznać za interesujące albo niespokojne. Jest dużo przyczyn takiego stanu rzeczy: nadal trwający konflikt na...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy bez dwóch zdań decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest bardzo wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
wprawdzie Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje mnóstwo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem udoskonalania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach, a także uczelniach technologicznych i ekonomicznych....
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez mnóstwo lat skupiał...
Monografia Anny Korzeniowskiej pt. Determinanty a wielkość oszczędności gospodarstw domowych w krajach Unii Europejskiej podobieństwa i różnice jest pozycją zawierającą części prekursorskie i...
Przedstawiona do oceny rozprawa doktorska poświęcona jest problematyce kompetencji nadzorczych Komisji Nadzoru Finansowego i kompetencji nadzorczych Europejskiego Urzędu Nadzoru Bankowego....
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Uważam, iż przedstawione opracowanie stanowi wartościową pozycję, która ma potencjał, by wzbogacić polski dorobek dotyczący tego ważnego rynku. Autorka porusza w pracy sprawy ważne i dotąd...
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania błyskotliwości miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane poprzez podmioty zarządzające miastami w...
Prezentowana czytelnikom publikacja dedykowana jest problematyce zarządzania ryzykiem portfela kredytowego banków komercyjnych. W pracy zaprezentowano metody wielowymiarowej analizy porównawczej,...
Recenzowana monografia stanowi efekt wieloletnich zainteresowań i badań prowadzonych przez Autorkę pracy dotyczących zakresu zastosowań, a także doskonalenia metod analizy, planowania i kontroli w...
Niniejsza praca poświęcona jest problematyce adaptacji przedsiębiorstw do zmian klimatycznych. Przedstawiono w niej wielkie spektrum zagadnień dotyczących ryzyka zmian klimatycznych, działań...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i produkować strategię firmy, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej...