Praktyka i teoria zarządzania projektami koncentruje się w głównej mierze na problemach i rozwiązaniach dynamicznych, czyli przebiegu projektów; problemy i rozwiązania statyczne, czyli organizacji...
W książce zaprezentowano autorską metodę oceny ryzyka wdrażania innowacji technicznych. Posiada ona dodatkowo mnóstwo funkcjonalnych wskazówek dla innowatorów i rad, w jaki sposób ocenić ryzyko...
Celem podstawowym niniejszej monografii jest wyszczególnionie prawdopodobnych trendów w dziedzinie logistyki i łańcuchów dostaw, które z natury posiadają aktualnie charakter międzynarodowy. Trendy...
Makroekonomia, zajmująca się badaniem całej gospodarki narodowej i jej najważniejszych części, przedstawiając przy tym szeroką panoramę aktywności gospodarczej, jest dynamicznie rozwijającym się...
Celem rozważań prowadzonych w książce jest przedstawienie istoty systemu rachunkowości oraz usystematyzowanie wiedzy na temat różnić między rachunkowością kreatywną a oszustwem księgowym....
W zarządzaniu projektami funkcjonuje niemało różnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, by poznać możliwości ich użycia i pokazać praktykę ich stosowania. Autorzy skupili...
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przeważnie na takich...
Książka obejmuje wiedzę z zakresu logistyki Miasta, która nabiera coraz większego znaczenia w związku z rozrastaniem się miast i intensyfikacją procesów urbanizacji. Autor przedstawił: procesy...
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej powoduje, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a wyjątkowych)...
Książkę należy traktować jako kompendium wiedzy analityka zajmującego się szeroko pojętą oceną działalności przedsiębiorstwa. Publikacja zawiera charakterystyki i wzorce oceny poszczególnych...
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:• przedstawienie głównych megatrendów w...
Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz większą rolę pełni trend zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa...
We współczesnym świecie rośnie znaczenie kapitału ludzkiego w kreowaniu wartości firm i budowaniu długookresowej przewagi konkurencyjnej, bez względu na dziedzinę i niepowtarzalne warunki ich...
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo niemało czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych...
Podręcznik stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy z zakresu teorii i praktyki zintegrowanych informatycznych systemów zarządzania wsparte wieloma studiami przypadków. Omówiono w nim:...
"Celem podręcznika jest kształt problematyki systemów wspomagania decyzji (SWD) zarówno w zakresie teoretycznych podstaw konstrukcji i budowy, jak i ergonomicznych aspektów metod ich wdrażania...
Das aktuelle Wissen zum "B2B"-Marketing.§Vorteile§- Fundierter Überblick für Praktiker und Wissenschaftler§- Der aktuelle Forschungsstand, angereichert mit neuen Beispielen§- Standardwerk...
Książka obejmuje podstawową wiedzę o finansach przedsiębiorstw z punktu widzenia finansowych skutków podejmowanych decyzji. Poszczególne problemy zostały zaprezentowane na przykładach w kontekście...
Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak skutecznie realizować projekty, żeby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie projektami we współczesnym świecie nabrało...
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją na temat internacjonalizacji klubów i innych organizacji sportowych. Pokazuje także możliwości zwiększenia umiędzynarodowienia przedsiębiorstw dzięki...
Opis: marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć producenta szytą na miarę$347 stanowi spójną tematycznie publikację, demonstrującą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki...
Zakres tematyczny prezentowanego podręcznika obejmuje wszystkie podstawowe zagadnienia wchodzące w skład klasycznego kursu tego przedmiotu i nawiązuje do jednego z rozwiązań dominujących w...
Trzecie wydanie książki Strategia organizacji mieści prekursorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych...
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z zastosowaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy,...