II WYDANIE UAKTUALNIONE I rozszerzONE – gromadzi nowe BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się lubiane wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć...
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
O ile miliard jest pokaźniejszy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności...
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, żeby wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił...
Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy?Czy znamionują cię sprężystość, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i genialne podejście?cechy te, zdaniem Ziga Ziglara, mogą...
nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od prawidłowego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną bezprecedensową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne...
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu...
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na szerokim materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji...
aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać świeże kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu jest oparte...
Zatroszcz się o swych konsumentów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!KEN BLANCHARD, jeden z najmocniej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken...
skutecznOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆNie chodzi o to, by robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób.Chodzi głównie o to, by robić właściwe rzeczy.Peter F. DruckerRozwój własny wydajnego menedżera ma...
W świecie nieustających zmian i bezprecedensowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i odpornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to...
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Adam Grant, jeden z najmocniej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów „New York Timesa", tym razem demonstruje, w jaki sposób...
„Za drogo", „wartość jest za wysoka", „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami" – to słowa, których handlowcy boją się chyba najszczególniej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił...
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy przez konsekwentne wdrażanie...
„Nie da się sprzedawać zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jakto się dzieje, iż niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami nadługo, a inne choćby nie...
Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz albo musisz zrobić. Menedżer...
Jak przekształcić firmę w prężne przedsiębiorstwo zdolne do osiągania ponadprzeciętnych wyników przez długi czas. Jim Collins i Bill Lazier przygotowali niniejszą książkę na podstawie kursu, który...
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia – zła strategia, ukazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania, a także stworzyć dynamiczną i...
Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya i Iwana Setiawana. Skupiają się w niej z reguły na trzech ważnych...