postępowa metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może zastosować każdy z nas w...
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można zastosować to, co dzieje się w mózgu konsumenta.Autor ukazuje najnowsze dane i wyniki badań, dzięki...
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu niejednokrotnie oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Niezbędne jest zatem skuteczne...
Dzisiejszy sukces nie zapewnia sukcesu jutro. Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego. Tylko 15 procent pracowników na świecie angażuje się w swoją pracę. 71 procent milenialsów...
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie. Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie...
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszystkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty wykonywanych w firmie...
świeże, uaktualnione wydanie bestsellera „New York Timesa" z przedmową Stephena R. Coveya. Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się jednocześnie firmom pokaźnym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
Czy gdyby grupa nastolatków porwała znanego profesora, a potem zmusiła go do odpowiedzi na najróżniejsze niełatwe pytania, lepiej by zrozumiała podstawowe prawa ekonomii?Książka profesora...
Stylistka fryzur, artystka, pionierka niezależnego biznesu. W latach transformacji jej cięcie przeobrażało Polki w istoty postępowe, wzmacniało w nich wolę przetrwania. Od ćwierćwiecza jej fryzury...
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat fachowej, innowacyjnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor...
Komunikowanie się pełni znaczną rolę we wszelkich relacjach pomiędzy ludźmi, w różnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania informacji...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, by rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane....
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, aby zyskać umiejętności konieczne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review....
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, żeby rozpoczynać, prowadzić i nadzorować udane projekty. Współczesna gospodarka jest oparte na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać...
Dlaczego jedne zespoły osiągają nieprzeciętne wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o rewelacyjnych indywidualnych osiągnięciach i równocześnie nieprzeciętnym graczem...
Negocjalcje. Język komunikowania w relacjach biznesowych i społecznych Tytuł Negocjacje Autor Wiesław Gomulski Wydawnictwo ASTRUM EAN 9788372779663 ISBN 9788372779663 Kategoria Literatura,...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można użyć media, by osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja ukazująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest istotnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
wprawdzie Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje sporo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem udoskonalania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach, a także uczelniach technicznych i ekonomicznych. Zawiera...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez niemało lat skupiał...