We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie...
W Złotym spisku Ferdinand Lips zajmuje się chyba przeważnie dyskutowanym i najsłabiej rozumianym zagadnieniem: pieniądzem. Autorowi należy się zachwyt, ponieważ w ten sposób umożliwił nam ulepszone...
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, innowacyjnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor...
Komunikowanie się pełni istotną rolę we wszystkich relacjach pomiędzy ludźmi, w najróżniejszych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania...
Negocjalcje. Język komunikowania w relacjach biznesowych i społecznych Tytuł Negocjacje Autor Wiesław Gomulski Wydawnictwo ASTRUM EAN 9788372779663 ISBN 9788372779663 Kategoria Literatura,...
Do tej pory nikt nie pisał o analizie technologicznej w sposób tak prosty, a zarazem przekonujący. Thomas N. Bulkowski formuje listę formacji obserwowanych na wykresach giełdowych, poddaje...
Nie jest przypadkiem, że tę perfekcyjną książkę o budowaniu systemów i strategii transakcyjnych napisał człowiek znany jako specjalista od psychologii inwestowania - autor najistotniej szanowanych...
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w momentalnym tempie wyparły nieduże, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na przedmieściach,w...
"Historycy przyzwyczaili nas do tego, żeby postrzegać dzieje świata przez pryzmat działań politycznych i militarnych. Rzadko kiedy wyjaśniają nam kto za to wszystko zapłacił i po co. Książka...
W naszej firmie mówimy sobie, że działamy w biznesie, którego istotą jest popełnianie błędów, a różnica między zwycięzcami a przegranymi polega na tym, iż ci pierwsi popełniają drobne błędy, a ci...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się jednocześnie firmom obfitym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
Czy jesteś dobrym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy styl kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją konkretną stroną?Odpowiedzi na te i inne...
Książka Johna C. Mdaille a "Za wielcy, by upaść" to nieszablonowy i jakże udany powrót do ważnych i mądrych idei, do prawdziwie wolnego (choć nie dowolnego), rynku,przeważnie do kompletnie...
Czy nie masz czasami wrażenia, iż biuro twojej producenta bardziej przypomina zakamuflowany dom dla obłąkanych, niżeli miejsce prowadzenia działalności gospodarczej$651 Czy nie kręcisz głową z...
Obudź się zanim stracisz wszystkie swoje pieniądze. Otaczajacy nas system finansowy jest tak nieprzystępny, iż coraz mniej z niego rozumiemy. Co więcej branża finansowa chce zdobyć nasze pieniądze...
Odsłaniając kulisy obszernej polityki i ujawniając nieznane, sensacyjne informacje, autor prezentuje, w jaki sposób w ciągu XX wieku dolar stał się najsilniejszą walutą świata, wypierając najpierw...
Po co wykonano Międzynarodowy Fundusz Walutowy? A z reguły: w jaki sposób prowadzona jest globalna wojna o pieniądz? W książce tej, obejmującej ostatnie trzysta lat historii, wnikliwie i...
Wieża w Bazylei jest pierwszym śledztwem historycznym dotyczącym najszczególniej nieodgadnionej światowej instytucji finansowej – Banku Rozrachunków Międzynarodowych. Od chwili swego powstania Bank...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom obfitym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
POKER I RYNEK FINANSOWY MAJ ZE SOB WIĘCEJ WSPOLNEGO niżeli CI SIĘ ZDAJE "Hazard leży u podstaw koncepcji i instytucji ekonomicznych, niezależnie od tego jak niekomfortowo czuje się z tym wielu...
Książka umożliwia zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie zastosowania postępowych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji...