Podręcznik z zakresu ekonomii dedykowany dla studentów kierunku Turystyka i rekreacja oraz kierunków pokrewnych. Jako pierwszy na rynku łączy w sobie treści, które w konwencjonalnym systemie...
"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie,...
Znaj(dź) swojego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
Podręcznik mieści niezbędne minimum programowe z zakresu ekonometrii, wymagane na kierunkach ekonomicznych i rolniczych. Autorzy w sposób zwięzły i zrozumiały omawiają teorie budowania modeli...
progresywna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może użyć każdy z nas w...
Honor Uczciwość Odwaga Szacunek bezspornie Spokój Dyscyplina Uprzejmość Czy te wartości, typowe dla samurajów, mają zastosowanie w zarządzaniu? Reinhard Lindner – przedsiębiorca, doradca biznesowy,...
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu często oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Potrzebne jest zatem wydajne przekazywanie...
Słowem „projekt" określa się doświadczenie, które nie wydarzyło się nigdy wcześniej i w takich samych okolicznościach już nigdy się nie wydarzy. Ta oryginalność okoliczności oznacza, że metody...
"Czy wiesz, iż TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania$92 A czy zdajesz sobie sprawę, iż AŻ 61% handlowców twierdzi, iż sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niżeli była pięć...
Jest to jedyna na rynku publikacja pokazująca modele biznesu w Internacie na przykładzie potężnych firm. Analizie poddane zostały różnorodne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych...
"Książka jest wartościowym opracowaniem, w którym w sposób wielostronny przeprowadzono analizę relacji między kompetencjami menedżerskimi a innowacjami. Autorce udało się opracować model...
zwiążeng Up - dlaczego niektóre marki odnoszą sukces, a inne nie$278 świeże wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu! Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w...
Podręcznik całkowicie porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami technologiczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. Modele działalności progresywnej, strategie nowoczesne...
Wydaje się, iż osiągnięcie sukcesu i zdobycie dużych pieniędzy wymaga nadludzkiej mocy, pracowitości i niebywałego szczęścia. Obojętnie, czy mowa o wygranej w kasynie, czy o szczególnie zyskownej...
Pionierzy wytyczają szlaki do nieznanych lądów, w nauce zaś to tworzenie pojęć pierwotnych, sieci łączących je warunków – aksjomatów i tworzenie głównych metod badawczych. Profesor Jakimowicz to...
Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z zastosowaniem metod Big Data, analizie na poziomie...
Jak reaktywowano w Polsce giełdę i rynek kapitałowy po 1989 roku$410 Kim byli ludzie, którzy tego dokonali$411 Jaka wizja im przyświecała$412 W jakim stopniu ją zrealizowali i przed jakimi...
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania skategoryzowane w jednym tomie. Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. By uczcić stulecie...
Dzisiejszy sukces nie zapewnia sukcesu jutro. Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego. Tylko 15 procent pracowników na świecie włącza się w swoją pracę. 71 procent milenialsów...
Dr hab. Józef Chmiel ur. W 1947 r. W 1979 r. Obronił pracę doktorską w ówczesnej SGPiS w Warszawie. Tytuł doktora habilitowanego uzyskał na Uniwersytecie Warszawskim w 1998 r. W latach 1983-2003...
Autorka podejmuje krytycznie wyraźny problem nauk o zarządzaniu, słabo rozpoznany w literaturze choć ceniony jako determinujący obecną i przyszłą konkurencyjność przedsiębiorstw, sektorów i...
Specjalizacja i dywersyfikacja w teorii ekonomiiOd teorii do empirii - metody pomiaru stopnia dywersyfikacji handlowejPanelowe metody estymacji użytkowane w badaniach ewolucji dywersyfikacji...
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i...