Ciągle słyszysz, że opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko od pomagania liderom w ulepszonej komunikacji po motywowanie zespołów...
Książka stanowi poręczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można użyć to, co dzieje się w mózgu konsumenta.Autor ukazuje najnowsze dane i wyniki badań, dzięki temu...
W Złotym spisku Ferdinand Lips zajmuje się chyba w głównej mierze dyskutowanym i najsłabiej rozumianym zagadnieniem: pieniądzem. Autorowi należy się uznanie, ponieważ w ten sposób umożliwił nam...
Czy chciałbyś dokonać reformy swojego życia albo biznesu, lecz nie wiesz, od czego zacząć? Marzysz, żeby osiągnąć błyskotliwy sukces w swej branży, jednak nie umiesz przełożyć koncepcji i energii...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
Życie w bogactwie to Twoje prawo od momentu narodzin! Ta książka okaże się najlepszą inwestycją Twojego życia, 10 milionów kupujących nie może się mylić! Numer 1 na listach niemieckich bestsellerów...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można użyć media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja pokazująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest niezwykle wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
wszakże Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje sporo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem ulepszania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach, a także uczelniach technologicznych i ekonomicznych....
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez dużo lat skupiał się...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i kreować strategię firmy, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej...
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły śladowe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na przedmieściach,na...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy właściwości takie jak: koncentracja...
"Historycy przyzwyczaili nas do tego, by postrzegać dzieje świata przez pryzmat działań politycznych i militarnych. Rzadko kiedy wyjaśniają nam kto za to wszystko zapłacił i po co. Książka...
"Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy" prezentuje zasady, którymi kieruje się Cloutier, żeby jego firma zawsze przynosiła zysk. Także jak pieniądze uciekają z producenta i jak temu...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze użycie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, iż możliwości ekonometrii są dobrze znane. Wydaje...
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych przez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym przy pomocy zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja demonstruje tytułowe zdolności z perspektywy...
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, posiadająca...
Współczesna ekonomika usług Pierwsze na rynku polskim, tak pokaźne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się aktualnie sektora gospodarki. Gromadzi przegląd...
spora Piątka. Ciąg dalszy. Niebanalne czasy to kontynuacja bestsellerowej szerokiej Piątki, która sprzedała się w ponad milionie egzemplarzy. Sequel jest kolejną skłaniającą do refleksji i...