nowoczesna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może użyć każdy z nas w...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji, a także analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia w głównej mierze innowacje...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest najczęściej konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na mnóstwo lat. Podstawą współpracy między...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i postępowych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Ponadto coraz bardzojsze...
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu nieraz oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Konieczne jest zatem wydajne przekazywanie...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Laur postępowości, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania skategoryzowane w jednym tomie. Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić...
Dzisiejszy sukces nie gwarantuje sukcesu jutro. Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego. Tylko 15 procent pracowników na świecie włącza się w swoją pracę. 71 procent milenialsów...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Posiada treści teoretyczne ilustrowane...
Jak to realne, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem sugerowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa przez...
Podręcznik marketingu asygnowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" oraz innych...
świeże, uaktualnione wydanie bestsellera „New York Timesa" z przedmową Stephena R. Coveya. Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak...
Egzemplarz outletowy. Może posiadać niewielkie uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Prawidłowym przykładem jest AI (artificial...
Czy gdyby grupa nastolatków porwała znanego profesora, a potem zmusiła go do odpowiedzi na rozmaite trudne pytania, lepiej żeby zrozumiała podstawowe prawa ekonomii?Książka profesora Orłowskiego...
Najnowsze i uaktualnione wydanie lubianego, znanego od lat, powszechnie stosowanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Stylistka fryzur, artystka, pionierka niezależnego biznesu. W latach transformacji jej cięcie przeobrażało Polki w istoty nowoczesne, wzmacniało w nich wolę przetrwania. Od ćwierćwiecza jej fryzury...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci potrzeba, by zyskać umiejętności konieczne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review....
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności konieczne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci trzeba, by rozpoczynać, prowadzić i obserwować udane projekty. Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci trzeba, aby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, lecz chcesz wywierać...
Dlaczego jedne zespoły osiągają nieprzeciętne wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o znakomitych indywidualnych osiągnięciach i równocześnie idealnym graczem...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając demonstruje w książce modele zjawisk kształtujących jakość na stopniach operacyjnym, taktycznym i...