Eurokryzys, Brexit, zastój gospodarczy, sytuacja awaryjna, a za chwilę już kryzysowa – oto Europa dziś. W swojej najnowszej książce noblista i bestsellerowy autor rozmontowuje na części pierwsze...
Ekonomiczna książka roku Financial Times’a. W tej bezkompromisowej, erudycyjnej, lecz i optymistycznej książce Kate Raworth oferuje nie tyle zmianę w rozumieniu, czym ekonomia jest i czym mogłaby...
\nThis book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing researc
To nie jest książka o „ekonomii jedzenia", ani książka zestawiająca ekonomię i żywność. To książka o globalizacji, zmianach klimatycznych, migracji, niedostatku, automatyzacji i wielu innych...
The second edition of Digital and Social Media Marketing is an up-to-date, industry-led results-driven guide to digital marketing. Mixing academic theory with practical examples from a range of...
This is an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offers a clear articulation of the changing landscape, a comprehensive...
Through six previous editions, "Airline Marketing and Management" has established itself as the leading textbook for students of marketing and its application to today's airline...
Nierówności są z nami od za każdym razem: archeologowie znajdowali ich ślady na prehistorycznych stanowiskach, w starożytnej republice rzymskiej senatorzy bogacili się kosztem niewolników i...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to doskonała książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata albo...
genialna kontynuacja bestsellerowego Kapitału w XXI wieku, jednej z najważniejszych książek ekonomicznych ostatnich lat. Thomas Piketty prezentuje w niej idee, które stały za wzrostem nierówności w...
Najnowsza książka autora bestsellera Prześnionej rewolucji. Ćwiczeń z logiki historycznej. Żyjemy doprawdy w atrakcyjnych czasach. Ani język tradycyjnych nauk społecznych, ani polityczny dyskurs...
Pogodzenie dobrobytu społecznego z poszanowaniem granic możliwości organicznych planety od dawna już wydaje się kwadraturą koła.Sprawa komplikuje się, gdy niecałe społeczeństwo żyje w bezpiecznym...
Prywatyzując Polskę Elizabeth Dunn to książka o tym, jak zmieniał się współczesny kapitalizm.Autorka zatrudniła w się w fabryce Alima-Gerber, gdzie z bliska obserwowała pracowników sprywatyzowanego...
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od klasycznie pojmowanej reklamy poprzez modne ostatnio social media po...
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o długu, a co nie było napisane choćby małym druczkiem w Waszej umowie z bankiem. Wszystkie podręczniki ekonomii mówią to samo. Pieniądz wynaleziono po to, aby...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,kupujący chcieli podążać za naszą marką i...