Eurokryzys, Brexit, zastój gospodarczy, sytuacja awaryjna, a za chwilę już kryzysowa – oto Europa dziś. W swej najnowszej książce noblista i bestsellerowy autor rozmontowuje na części pierwsze...
Ekonomiczna książka roku Financial Times’a. W tej bezkompromisowej, erudycyjnej, lecz i optymistycznej książce Kate Raworth oferuje nie tyle zmianę w rozumieniu, czym ekonomia jest i czym mogłaby...
To nie jest książka o „ekonomii jedzenia", ani książka zestawiająca ekonomię i żywność. To książka o globalizacji, zmianach klimatycznych, migracji, niedostatku, automatyzacji i wielu innych...
Nierówności są z nami od za każdym razem: archeologowie znajdowali ich ślady na prehistorycznych stanowiskach, w starożytnej republice rzymskiej senatorzy bogacili się kosztem niewolników i...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności niezbędnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to genialna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub...
perfekcyjna kontynuacja bestsellerowego Kapitału w XXI wieku, jednej z najważniejszych książek ekonomicznych ostatnich lat. Thomas Piketty prezentuje w niej idee, które stały za wzrostem...
Najnowsza książka autora bestsellera Prześnionej rewolucji. Ćwiczeń z logiki historycznej. Żyjemy doprawdy w ciekawych czasach. Ani język klasycznych nauk społecznych, ani polityczny dyskurs...
Pogodzenie dobrobytu społecznego z poszanowaniem granic możliwości naturalnych planety od dawna już wydaje się kwadraturą koła.Sprawa komplikuje się, gdy niecałe społeczeństwo żyje w bezpiecznym...
Prywatyzując Polskę Elizabeth Dunn to książka o tym, jak zmieniał się współczesny kapitalizm.Autorka zatrudniła w się w fabryce Alima-Gerber, gdzie z bliska obserwowała pracowników sprywatyzowanego...
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy poprzez modne ostatnio social media po...
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o długu, a co nie było napisane choćby nieznacznym druczkiem w Waszej umowie z bankiem. Wszystkie podręczniki ekonomii mówią to samo. Pieniądz wynaleziono po to,...
Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką i...