Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, progresywnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor...
Negocjalcje. Język komunikowania w relacjach biznesowych i społecznych Tytuł Negocjacje Autor Wiesław Gomulski Wydawnictwo ASTRUM EAN 9788372779663 ISBN 9788372779663 Kategoria Literatura,...
Ekonomiczna książka roku Financial Times’a. W tej bezkompromisowej, erudycyjnej, lecz i optymistycznej książce Kate Raworth oferuje nie tyle zmianę w rozumieniu, czym ekonomia jest i czym mogłaby...
To nie jest książka o „ekonomii jedzenia", ani książka zestawiająca ekonomię i żywność. To książka o globalizacji, zmianach klimatycznych, migracji, niedostatku, automatyzacji i wielu innych...
Nierówności są z nami od za każdym razem: archeologowie znajdowali ich ślady na prehistorycznych stanowiskach, w starożytnej republice rzymskiej senatorzy bogacili się kosztem niewolników i...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to nieprzeciętna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata...
genialna kontynuacja bestsellerowego Kapitału w XXI wieku, jednej z najważniejszych książek ekonomicznych ostatnich lat. Thomas Piketty demonstruje w niej idee, które stały za wzrostem nierówności...
Najnowsza książka autora bestsellera Prześnionej rewolucji. Ćwiczeń z logiki historycznej. Żyjemy doprawdy w atrakcyjnych czasach. Ani język tradycyjnych nauk społecznych, ani polityczny dyskurs...
Pogodzenie dobrobytu społecznego z poszanowaniem granic możliwości ekologicznych planety od dawna już wydaje się kwadraturą koła.Sprawa komplikuje się, gdy niecałe społeczeństwo żyje w bezpiecznym...
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom wielkim, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
Komunikowanie się pełni wyraźną rolę we wszystkich relacjach między ludźmi, w najróżniejszych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania...
Eurokryzys, Brexit, zastój gospodarczy, sytuacja awaryjna, a za chwilę już kryzysowa – oto Europa dziś. W swej najnowszej książce noblista i bestsellerowy autor rozmontowuje na części pierwsze...
Warto zastanowić się, skąd wziął się zwrot w myśleniu o nierównościach w głównym nurcie polityki ekonomii. Dlaczego w ostatnich dekadach coraz silniej zaczęto zwracać uwagę na ich krzywdzącość?...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się jednocześnie firmom obfitym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
Czy jesteś dobrym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy fason kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją mocną stroną?Odpowiedzi na te i inne pytania...
Prywatyzując Polskę Elizabeth Dunn to książka o tym, jak zmieniał się współczesny kapitalizm.Autorka zatrudniła w się w fabryce Alima-Gerber, gdzie z bliska obserwowała pracowników sprywatyzowanego...
Książka umożliwia zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie zastosowania progresywnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii...
Oddajemy w Państwa ręce, przygotowany przez doświadczonego pedagoga Małgorzatę Kapłon pierwszą część zbioru konspektów zajęć w przedszkolu i w edukacji wczesnoszkolnej, opracowanych z...
Nietuzinkowy przewodnik po prawidłowych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po...
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o długu, a co nie było napisane nawet nieznacznym druczkiem w Waszej umowie z bankiem. Wszystkie podręczniki ekonomii mówią to samo. Pieniądz wynaleziono po to,...
Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej producenta, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką...