Porównaj zanim kupisz

Biznes, ekonomia 17 produktów Producent: Philip Kotler Slowa I Mysli

Philip kotler Principles of marketing, global edition

$450.99 $ 800
Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition aby Kotler and Armstrong shows you...

Principles of Marketing Philip Kotler

$450.99 $ 800
Principles of Marketing, 8th European Edition, aby Kotler et al. Admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing...

Słowa i myśli 15,5 kilometra do granicy

$450.99 $ 800
Ta książka to droga do rozwoju zdolności potrzebnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to genialna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub...

Success in social marketing marki Philip kotler

$450.99 $ 800
\nSuccess in Social Marketing provides an accessible and comprehensive guide to the field, introducing stories from around the world related to multiple sectors including public health, injury prevent

Philip kotler Marketing moves

$450.99 $ 800
The Internet, globalization, and hypercompetition are dramatically reshaping markets and changing the way business is done. This work describes the next transformational imperative for marketing....

H2h marketing marki Philip kotler

$450.99 $ 800
\nIn H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing aby reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and...

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

$450.99 $ 800
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od klasycznie pojmowanej reklamy przez popularne ostatnio social media po niezbędny...

Opowieści w marketingu marki Słowa i myśli

$450.99 $ 800
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,klienci chcieli podążać za naszą marką i...
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x