We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się jednocześnie firmom wielkim, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję....
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat fachowej, innowacyjnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor...
Komunikowanie się pełni widoczną rolę we wszelkich relacjach między ludźmi, w najróżniejszych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania danych...
Negocjalcje. Język komunikowania w relacjach biznesowych i społecznych Tytuł Negocjacje Autor Wiesław Gomulski Wydawnictwo ASTRUM EAN 9788372779663 ISBN 9788372779663 Kategoria Literatura,...
Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition żeby Kotler and Armstrong shows you...
Principles of Marketing, 8th European Edition, aby Kotler et al. Admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się równocześnie firmom obszernym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności potrzebnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to nadzwyczajna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata...
Czy jesteś prawidłowym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy fason kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją konkretną stroną?Odpowiedzi na te i inne...
\nSuccess in Social Marketing provides an accessible and comprehensive guide to the field, introducing stories from around the world related to multiple sectors including public health, injury prevent
The Internet, globalization, and hypercompetition are dramatically reshaping markets and changing the way business is done. This work describes the next transformational imperative for marketing....
\nIn H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing żeby reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and...
Książka umożliwia zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania progresywnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii...
Nietuzinkowy przewodnik po prawidłowych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy przez lubiane ostatnio social media po...