Porównaj zanim kupisz

Biznes, ekonomia 28 produktów Producent: Instytut Ludwiga von Misesa Philip Kotler Slowa I Mysli

Jak osiągnąć nieprzebrane bogactwo i finansową...

$450.99 $ 800
Od autora: "Musicie podjąć decyzję. Jeśli zależy wam na statusie, na błyskotkach czy na uznaniu znajomych, których w sumie nie lubicie, to nie czytajcie tej książki. Weźcie pożyczkę i kupcie...

Zysk i strata

$450.99 $ 800
W 1951 roku Mises wydał rewelacyjny artykuł, w którym podsumował system cen w kapitalistycznych systemach gospodarczych. W "Zysku i stracie" wyjaśnia, w jaki sposób rachunkowość kosztów...

Organizowanie działania przedsiębiorczego - Peter G.Klein, Nicolai J. Foss, 91378704438KS (9804299)

$450.99 $ 800
Organizowanie działania przedsiębiorczego. Świeże spojrzenie na producenta autorstwa Petera G. Kleina i Nicolai'a J. Fossa w oryginalny sposób ujmuje zagadnienie przedsiębiorczości i jej roli w...

niepoprawny politycznie przewodnik po kapitalizmie, 91300404438KS (9310344)

$450.99 $ 800
"Niepoprawny politycznie przewodnik po kapitalizmie" Roberta Murphy'ego to zwięzła książka łącząca w sobie trzy właściwości, które powodują, że jest to konieczna lektura dla każdego...

Instytut ludwiga von misesa Niech żyje rewolucja! 150 lat "zasad ekonomii"

$450.99 $ 800
Urodzony w Nowym Sączu Carl Menger zrewolucjonizował w 1871 r. Ekonomię, kiedy w dziele "Zasady ekonomii" przedstawił prekursorską teorię wyceny dóbr. Ceny dóbr według Mengera zależą od...

Kapitalizm, socjalizm i prawa własności

$450.99 $ 800
Praca Mateusza Machaja to próba uchwycenia, na czym w istocie polega różnica pomiędzy kapitalizmem a socjalizmem. Autor dokonuje przeglądu rozmaitych stanowisk wobec takich zagadnień jak funkcja...

Philip kotler Principles of marketing, global edition

$450.99 $ 800
Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition by Kotler and Armstrong shows you...

Principles of Marketing Philip Kotler

$450.99 $ 800
Principles of Marketing, 8th European Edition, aby Kotler et al. Admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing...

Mit przedsiębiorczego państwa marki Instytut ludwiga von misesa

$450.99 $ 800
W książce zatytułowanej Przedsiębiorcze państwo Mariana Mazzucato broni tezy, iż państwowa ingerencja jest niezbędnym elementem na drodze do rozwoju gospodarczego. Ukazuje ona rozumowanie...

Austriacy o standardzie złota, 9788392616061

$450.99 $ 800
In June 1947, fresh out of college and long before he would win the Pulitzer Prize and become known as one of America's finest historians, Stanley Karnow boarded a freighter bound for France,...

Słowa i myśli 15,5 kilometra do granicy

$450.99 $ 800
Ta książka to droga do rozwoju zdolności niezbędnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to perfekcyjna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata...

Ekonomia w jednej lekcji, 91313804438KS (9314300)

$450.99 $ 800
Jak pisze autor we wstępie, Ekonomia w jednej lekcji „ma ukazać,niemało pomysłów, które dziś uchodzą za znakomite, nowoczesne i innowacyjne, to w gruncie rzeczy nawrót starych błędów. Wykład...

Success in social marketing marki Philip kotler

$450.99 $ 800
\nSuccess in Social Marketing provides an accessible and comprehensive guide to the field, introducing stories from around the world related to multiple sectors including public health, injury prevent

Burżuazyjna godność marki Instytut ludwiga von misesa

$450.99 $ 800
"Burżuazyjna godność. Dlaczego ekonomia nie potrafi wyjaśnić współczesnego świata?" Deirdre Nansen McCloskey jest najlepszym przedstawieniem kontrowersji związanych z początkami rewolucji...

Philip kotler Marketing moves

$450.99 $ 800
The Internet, globalization, and hypercompetition are dramatically reshaping markets and changing the way business is done. This work describes the next transformational imperative for marketing....

H2h marketing marki Philip kotler

$450.99 $ 800
\nIn H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digit
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x