Dynamicznie rozwijająca się branża kryptowalut przyciąga wielu oszustów. Zanim zainwestujesz w nią swoje oszczędności, lepiej sprawdź, czy twoje pieniądze będą bezpieczne…Kryptowojny ujawniają...
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w przystępnej na rynku ofercie szkoleń i certyfikatów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i przystępnie omówiono w nim...
Autorka pokazuje obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia jest wpływ kryzysu...
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją producenta, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli...
Książka Barbary Czarniawskiej jest z jednej strony fascynującą opowieścią o Warszawie - kształtowaniu się i postrzeganiu w niej instytucji społecznych, takich jak metro, bezdomni, ciepłownictwo czy...
Publikacja jest poświęcona problematyce zarządzania wiedzą w organizacjach born global, czyli takich, w których przychody z eksportu stanowią zasadniczą część sprzedaży. Typu born global przeczą...
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Wyszukasz w niej wskazówki, jak kreować miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to doskonała książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub...
W książce "Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym" Czytelnik wyszuka pakiet przydatnych i sprawdzonych metod badawczych, używanych od wielu lat przez piszących o nich autorach....
Filozofowie i uczeni od dawna przypisują wyobraźni podstawowe znaczenia w procesie poznawania świata i nadawania mu sensu. Stąd jej rola w naukach społecznych, w tym w nauce o organizacji.Monika...
Książka jest funkcjonalnym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najmocniej powszechnym urządzeniem...
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od klasycznie pojmowanej reklamy przez lubiane ostatnio social media po potrzebny w...
,,Piraci! Nie marynarka!" Pod tym hasłem producent Apple rekrutowała swoich pracowników, obrazując potrzebę odmiennego traktowania informatyków. Ich profesja, postrzegana przez laików jako...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,klienci chcieli podążać za naszą marką i...