Dynamicznie rozwijająca się branża kryptowalut przyciąga wielu oszustów. Zanim zainwestujesz w nią swoje oszczędności, lepiej zobacz, czy twoje pieniądze będą bezpieczne…Kryptowojny ujawniają...
Chciałbyś zarządzać projektami, lecz czujesz się zagubiony w dostępnej na rynku ofercie szkoleń i certyfikatów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i dostępnie omówiono w nim kolejne...
Autorka pokazuje obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia jest wpływ kryzysu...
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim optymalne wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie...
Książka Barbary Czarniawskiej jest z jednej strony fascynującą opowieścią o Warszawie - kształtowaniu się i postrzeganiu w niej instytucji społecznych, takich jak metro, bezdomni, ciepłownictwo czy...
Publikacja jest poświęcona problematyce zarządzania wiedzą w organizacjach born global, czyli takich, w których przychody z eksportu stanowią stanowczą część sprzedaży. Typu born global przeczą...
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować sprawny plan marketingowy. Wynajdziesz w niej wskazówki, jak wytwarzać miniplany, użyć potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to wspaniała książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata albo...
W książce "Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym" Czytelnik znajdzie komplet przydatnych i sprawdzonych metod badawczych, użytkowanych od wielu lat przez piszących o nich autorach....
Filozofowie i uczeni od dawna przypisują wyobraźni podstawowe znaczenia w procesie poznawania świata i nadawania mu sensu. Stąd jej rola w naukach społecznych, w tym w nauce o organizacji.Monika...
W podręczniku: "Rachunkowość finansowa. Część I" omówiono w dostępnej formie ewidencję inwestycji krótkoterminowych, rozrachunków, obrotu materiałowego, pojęcie i klasyfikację aktywów...
Książka jest funkcjonalnym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najmocniej powszechnym urządzeniem...
Nietuzinkowy przewodnik po prawidłowych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez lubiane ostatnio social media po...
,,Piraci! Nie marynarka!" Pod tym hasłem producent Apple rekrutowała swych pracowników, obrazując potrzebę odmiennego traktowania informatyków. Ich profesja, postrzegana przez laików jako...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,klienci chcieli podążać za naszą marką i...