W ostatnich latach znaczenie instytucji monetarnych w gospodarce poszczególnych krajów zaczęło stopniowo wzrastać. Banki centralne stają się coraz bardziej konkretnymi instytucjami. Zdaniem Eryka...
Dlaczego niektóre narody są bogate, a inne biedne? Dlaczego tak je różnicują majętność i ubóstwo, zdrowie i choroba, zasobność i głód? błyskotliwa i niezwykle inspirująca książka Acemoglu i...
Fascynująca książka przedstawiająca czynniki wpływające na to, jak całe kraje i pojedynczy ludzie mogą reagować na obfite wyzwania i jak podnoszą się z kryzysów Jared Diamond porównuje, jak sześć...
Antykruchość demonstruje, jak żyć w świecie Czarnych Łabędzi... Długofalowe strategie obecnie już nie działają – taką tezę stawia Nassim Nicholas Taleb. W dzisiejszym świecie przeważa to, co...
intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W...
bezprecedensowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania lepszych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni ludzie,...
Dynamicznie rozwijająca się branża kryptowalut przyciąga wielu oszustów. Zanim zainwestujesz w nią swoje oszczędności, lepiej przejrzyj, czy twoje pieniądze będą bezpieczne…Kryptowojny ujawniają...
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w przystępnej na rynku ofercie szkoleń i dokumentów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i przystępnie omówiono w nim kolejne...
Autorka ukazuje obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia jest wpływ kryzysu...
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją markę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim optymalne wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie...
Książka Barbary Czarniawskiej jest z jednej strony fascynującą opowieścią o Warszawie - kształtowaniu się i postrzeganiu w niej instytucji społecznych, takich jak metro, bezdomni, ciepłownictwo czy...
Publikacja jest poświęcona problematyce zarządzania wiedzą w organizacjach born global, czyli takich, w których przychody z eksportu stanowią stanowczą część sprzedaży. Rodzaju born global przeczą...
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować wydajny plan marketingowy. Odnajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, użyć potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności potrzebnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to świetna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub...
W książce "Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym" Czytelnik wynajdzie pakiet przydatnych i sprawdzonych metod badawczych, używanych od wielu lat przez piszących o nich autorach....
Filozofowie i uczeni od dawna przypisują wyobraźni podstawowe znaczenia w procesie poznawania świata i nadawania mu sensu. Stąd jej rola w naukach społecznych, w tym w nauce o organizacji.Monika...
intrygująca książka jednego z najszczególniej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności...
Książka jest funkcjonalnym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najistotniej powszechnym...
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po...
,,Piraci! Nie marynarka!" Pod tym hasłem firma Apple rekrutowała swoich pracowników, obrazując potrzebę odmiennego traktowania informatyków. Ich profesja, postrzegana poprzez laików jako...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką i...