Publikacja napisana została z myślą o dostarczeniu Czytelnikowi fundamentalnej wiedzy na temat możliwości kształtowania krótkoterminowych decyzji finansowych i ich wpływu na realizację celów...
Czy firma może jednocześnie posiadać pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej albo o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się...
Opracowanie składa się z pięciu rozdziałów. W części pierwszej zaprezentowano podstawowe definicje oraz ewolucję zmian w obszarze logistyki w kierunku inteligentnych rozwiązań. Przedmiotem rozważań...
Autorki prezentują zagadnienia dotyczące zarządzania samorządem terytorialnym, jego partnerstwem z otoczeniem, polityką komunikacji i finansowaniem przedsięwzięć. Wskazują na ścisłe powiązanie...
Prowadzenie biznesu jest zawsze wielkim wyzwaniem. Rozwijanie producenta poprzez fuzje i przejęcia to już biznesowa sztuka. Wymagająca rozmaitych umiejętności, a także ogromnej wiedzy. Najnowsza...
Książka Naomi Klein w sposób wyczerpujący, świadczący o głębokiej znajomości tematu, a zarazem dostępny ukazuje zagrożenia związane z globalnym ociepleniem i innymi zmianami klimatu, umieszczając...
Książka opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, zażarcie konkurując ze sobą w obrębie nowej,...
Publikacja jest rezultatem zainteresowań badawczych autora, obejmujących zagadnienia nadzoru finansowego, ze szczególnym uwzględnieniem organizacji funkcji nadzoru nad sektorem bankowym. Poruszana...
Kiedy mówimy "polskie producenta rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje niemało mniejszych firm, które obecnie prowadzi trzecie a nawet czwarte...
Kiedy mówimy,,polskie firmy rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje sporo mniejszych firm, które aktualnie prowadzi trzecie a choćby czwarte pokolenie...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej producenta, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką...
Niniejsza monografia podejmuje zagadnienie podatku dochodowego od osób prawnych, które staje się obecnie coraz bardziej złożone, zwłaszcza w krajach, w których istnieje autonomia prawa bilansowego...
Książka stanowi znakomite narzędzie równocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można...
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja ukazująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Perfekcyjnie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo...
Przewóz osób jest regulowany wieloma aktami prawnymi - przepisami krajowymi, umowami międzynarodowymi (konwencjami ratyfikowanymi poprzez Rzeczpospolitą Polską) i rozporządzeniami wydanymi poprzez...
Opracowanie wpisuje się w trend badań nad możliwościami dalszego rozwoju na szczeblu regionalnym i niższym lokalnym. Celem, jaki postawiły sobie autorki opracowania, było dokonanie wszechstronnej...