Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia – zła strategia, prezentuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania oraz stworzyć dynamiczną i...
Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej przeważnie na trzech...
Oparty na badaniach użyteczny poradnik ukazujący, jak radzić sobie z nieprzystępnymi ludźmi w pracy. Amy Gallo identyfikuje osiem znanych typów nieprzystępnych współpracowników. Demonstruje...
Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam typowo z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami...
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Niełatwe czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni kupujący… wybór...
Cel uświęca środki nieprzemijalne dzieło traktujące o władzy, strategii i podstępie "Ten, kto ma władzę, nie musi nikogo za nic przepraszać". Niccolo Machiavelli napisał popularnego Księcia...
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych...
Ta książka to pierwszy krok dla wielu przyszłych przedsiębiorców! Przed założeniem marki dręczą nas miliony wątpliwości, a potem, kiedy już prowadzimy własną działalność, mamy do podjęcia tysiące...
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie za każdym razem to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym...
W 1951 roku Mises wydał wspaniały artykuł, w którym podsumował system cen w kapitalistycznych systemach gospodarczych. W "Zysku i stracie" wyjaśnia, w jaki sposób rachunkowość kosztów jest...
Czy twoja marka jest władna odnieść sukces? Wiesz, iż to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie – twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technologii, swobodnie porozumiewają się z...
Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec. Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się...
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli efektywny mix użytecznej wiedzy i licznych zadań do wdrożenia. Aktualnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem...
W ciągu wielu lat swojej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i...
nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z typowych składników nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy...
Uczenie się staje się jednym z kluczowych wymogów i kompetencji, jakie muszą posiąść organizacje chcące przetrwać w świecie VUCA. Coraz pilniejszym kryteriaem staje się nie tylko to, czego się...
Ta książka zmieni nastawienie do negocjacji nawet u najszczególniej wytrzymałych. Pojęcie „dzielenie tortu" jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort,...
Organizowanie działania przedsiębiorczego. Nowe spojrzenie na markę autorstwa Petera G. Kleina i Nicolai'a J. Fossa w specyficzny sposób ujmuje zagadnienie przedsiębiorczości i jej roli w...
"Niepoprawny politycznie przewodnik po kapitalizmie" Roberta Murphy'ego to zwięzła książka łącząca w sobie trzy cechy, które powodują, że jest to konieczna lektura dla każdego sympatyka...
Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży!Brian Tracy jest dziś jednym z najkorzystniejszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na...
Praca jest poświęcona wybranym aspektom funkcjonowania samorządów terytorialnych. Podejmuje istotne wątki związane pomiędzy innymi z zastosowaniem środków europejskich, inwestycjami lokalnymi (np....
Monografia dotycząca współczesnej gospodarki Danii, Finlandii i Szwecji powstała w oparciu o dysertację pt. "Gospodarka Danii, Finlandii i Szwecji wobec globalnego kryzysu...
Zmiany uwarunkowań wykonywania zadań zawodowych jako efekt gospodarki 4.0 skłaniają do refleksji nad charakterem pracy ludzkiej, której rezultaty w wielkiej mierze zależą od wsparcia...
Autor porusza zagadnienie roli pieniądza w koncepcji sustainable development. Ważność podjętego zagadnienia wynika z faktu, iż trwały i jednostajny rozwój nie może być osiągnięty bez optymalnego...