Porównaj zanim kupisz

Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania sylab zbliżonych do siebie graficznie, wyrazów, zdań i pisania liter asygnowane są dla: o uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej, o uczniów z trudnościami w pisaniu, czytaniu sylab, wyrazów i zdań, o uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj.

edukacji polonistycznej, o uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. Edukacji polonistycznej, o uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, o uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, o uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.

Alicja Tanajewska - nauczyciel dyplomowany, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta. Ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym, a także studia podyplomowe z terapii pedagogicznej i studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki.

posiada I i II stopień specjalizacji zawodowej (w zakresie nauczania początkowego). Wykłada na warsztatach szkoleniowych, kursach doskonalących, kwalifikacyjnych i grantach kuratoryjnych dla nauczycieli.

Od wielu lat pełni funkcję lidera zespołu nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i opiekuna nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy. Jest nauczycielem klas 1-3, prowadzi w szkole terapię pedagogiczną, a także zajęcia rewalidacyjne.

Jest współautorką licznych publikacji dla nauczycieli przedszkoli, edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli klas 4-6 i nauczycieli gimnazjum, dyrektorów szkół, a także dla terapeutów, oligofrenopedagogów i logopedów.

Za szczególne osiągnięcia w pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej otrzymała Nagrodę Pomorskiego Kuratora Oświaty i Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej, jak również Medal KEN. Renata Naprawa - nauczyciel dyplomowany, były konsultant do spraw pedagogiki specjalnej, wizytator Wydziału Pedagogiki Pozaszkolnej i Specjalnej.

Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna i studia podyplomowe na kierunkach: socjoterapia, wychowanie do życia w rodzinie i zarządzanie oświatą. Wykłada na warsztatach szkoleniowych, kursach doskonalących, kwalifikacyjnych, studiach podyplomowych i grantach kuratoryjnych dla nauczycieli.

Jest wychowawcą i terapeutą w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym. Współautorka licznych publikacji dla nauczycieli przedszkoli, edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli klas 4-6 i nauczycieli gimnazjum, dyrektorów szkół, a także dla terapeutów, oligofrenopedagogów i logopedów.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x