Porównaj zanim kupisz

początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Standardowy śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, jeszcze dzięki utalentowanemu aptekarzowi Oscarowi Troplowitz, który zainspirował się łacińskim określeniem na śnieg nivis przy wyborze nazwy.

Swe standardowe opakowanie w odcieniu blue krem otrzymał jednak dopiero w 1924 roku. O tym jak ważnym i progresywnym wynalazkiem był ów krem świadczy fakt, że jego receptura pozostała do dziś niemal niezmieniona.

Dziś Nivea jest bronioną marką przedsiębiorstwa Beiersdorf AG. Asortyment Nivea, obejmujący początkowo krem do twarzy i dłoni, został sukcesywnie powiększony o dopełniające produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała, a także o kosmetyki do makijażu.

Natomiast miejsce klasycznego kremu zajęły progresywne produkty jak „Nivea Cellular Anti-Age" seria. Nowym rozdziałem w historii producenta było w 1968 roku utworzenie specjalnego laboratorium odpowiedzialnego na wykreowanie aromatów firmowych.

Jako typowy dominujący zapach artykułów Nivea pozostała wybrana bergamota, z czasem zastąpiona jej odpowiednikiem plastikowym. Ta typowa subtelna, świeża woń poza tym realnie neutralnych białych lub bezbarwnych kosmetyków była przez dziesięciolecia i jest do teraz jednym z głównych powodów, dla którego one są tak szczerze lubiane i z ochotą kupowane.

Wśród nielicznych wyjątków od reguły są m.in. Mleczka nowej generacji do pielęgnacji ciała o aromatach miodowym i czekoladowym z linii „Body Milk". Punktualnie z okazji 100-go jubileuszu producenta i wykreowania pierwszego kremu na rynku pojawiła się w limitowanej edycji woda toaletowa.

Po odniesieniu ogromnego sukcesu została ona zastąpiona drugą edycją o nazwie „Nivea Original EDT", z dominującymi kwiatowymi aromatami i słodkawej nucie. W swoim zamyśle miała to być kreacja zapachowa neutralna, przeznaczona dla obu płci.

Zupełnie zgodnie z filozofią pozostałych produktów Nivea flakon perfum otrzymał stanowczo prostą formę, na którym tylko dumnie widnieje etykietka z firmowym logo jako jedyna dekoracja. Też kolorystyka flakonu jest ściśle podporządkowana charakterystycznemu dla producenta wizerunkowi o tylko dwóch kolorch granatowej i białej.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x