Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym...
Wszyscy jesteśmy konsumentami najróżniejszego rodzaju artykułów, usług i danych. Dlategoczęsto spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę...
Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych równocześnie w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, iż organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł...
This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account...
Niech was nie nęka strach – co zmienia radość w żal – Błysnę potęgą w potrzeby godzinie, – lecz pamięć o niej przeminie. (...) aby was omijał ból i rany, – odplątuję wnyki, rozluźniam kajdany. –...