Końcówka wtrysku do silników diesla YANMAR L100 oraz zamienników 186F. Stosowana w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Model: 150p224
Głowica do silników diesla YANMAR L70, a także zamienników 178F. Użytkowana w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Końcówka wtrysku do silników diesla YANMAR L70 i zamienników 178F. Używana w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Model: 150p224
informacje technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 196cm o mocy 6,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
Głowica do silników YANMAR L40 L48, a także zamienników 170F. Wykorzystywana w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo
Pierścienie tłokowe do silników GX610, GX620, GXV610, GXV620 i zamienników Lifan, Loncin, Pezal, Weima, Zongshen. Pasują na tłok 77mm Kod OEM: 13010-ZE8-601
Tłok na pierwszy szlif +0,25 do silników diesla YANMAR L100 i zamienników 186F. Użytkowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica tłoka 86,25mm.
Cewka ładowania i koło magnesowe do silników YANMAR L40, L48 i zamienników 170F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
dane technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 389cm o mocy 13 KM (9,6 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...