informacje techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 389cm o mocy 13 KM (9,6 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręczny i elektrycznypaliwo - benzyna...
dane technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 163cm o mocy 5,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
dane technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 417cm o mocy maksymalnej 9,5 KM / 3,600 rpmśrednica x skok - 86 x 70mmrozruch silnika - ręczny i...
Tłok na pierwszy szlif +0,25 do silników diesla YANMAR L100, a także zamienników 186F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica tłoka...
Pierścienie tłokowe do silników GX610, GX620, GXV610, GXV620 i zamienników Lifan, Loncin, Pezal, Weima, Zongshen. Pasują na tłok 77mm Kod OEM: 13010-ZE8-601
Pneumatyczny wibrator przyczepny PEV27 firmy Wacker Neuson to urządzenie, które cechuje się mocną konstrukcją, zapewniającą bezawaryjność i trwałość w trudnych warunkach pracy. Dzięki niewielkim...
Pneumatyczny wibrator przyczepny PEV45 firmy Wacker Neuson swoją solidność zawdzięczają mocnej konstrukcji. Dzięki niewielkim wymogom konserwacyjnym urządzenia od Wacker Neuson gwarantują długi...
Pneumatyczny wibrator przyczepny PEV60 firmy Wacker Neuson to narzędzie znamionujące się potężną konstrukcją i wytrzymałością. Urządzenia te są bezawaryjne i mają niewiele znaczące oczekiwania...
Cewka ładowania oraz koło magnesowe do silników YANMAR L40, L48 i zamienników 170F. Użytkowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Wał korbowy paliwa do silników diesla YANMAR L70 oraz zamienników 178F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.