Tłok na drugi szlif +0,50 do silników diesla YANMAR L100 oraz zamienników 186F. Użytkowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo, Zipper, Barracuda....
Nowy tłok do silników Honda 4KM GX120 oraz zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN. Średnica tłoka - 60,50 mm. Na 2 szlif.
komplet uszczelek do silników Honda GXR120. Używany przy silnikach montowanych na ubijakach płytowych, stopach wibracyjnych, skoczkach takich marek jak: Bomag, Atlas Copco, Belle, Enar, Husqwarna,...
świeże pierścienie na 2 szlif +0,50 do silników Honda 4KM GX120 i zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONSHEN. Pasują na tłoki o śr. 60,25mm. Grubość...
Nowy tłok do silników Honda 4KM GX120 i zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN. Średnica tłoka - 60,75 mm. Na 3 szlif.
Blok z cylindrem do silników diesla YANMAR L70, a także zamienników 178F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica cylindra 78mm.
Cewka ładowania i koło magnesowe do silników YANMAR L60, L70, a także zamienników 178F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Nowy tłok do silników Honda 4KM GX120 oraz zamienników 160f LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN. Średnica tłoka - 60,25 mm. Na 1 szlif.
Pierścienie do silników YANMAR L48 i zamienników 170F Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Pasują na tłoka o średnicy 70mm.