Głowica do silników YANMAR L40 L48, a także zamienników 170F. Wykorzystywana w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo
dane technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 389cm o mocy 13 KM (9,6 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręczny i elektrycznypaliwo - benzyna...
dane techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 163cm o mocy 5,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna bezołowiowaobjętość...
Panewki na korbowód (2 szt) do silników diesla YANMAR L100 oraz zamienników 186F. Używane w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo, Zipper, Barracuda.
Tłok na pierwszy szlif +0,25 do silników diesla YANMAR L100 oraz zamienników 186F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica tłoka 86,25mm.
Pierścienie tłokowe do silników GX610, GX620, GXV610, GXV620 i zamienników Lifan, Loncin, Pezal, Weima, Zongshen. Pasują na tłok 77mm Kod OEM: 13010-ZE8-601
Cewka ładowania oraz koło magnesowe do silników YANMAR L40, L48, a także zamienników 170F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Wał korbowy paliwa do silników diesla YANMAR L70 i zamienników 178F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Tarcza dociskowa do sprzęgła olejowego Honda 5,5 KM, 6,5 KM, 9 KM i 13 KM i zamienników (GX 160, GX 200, GX 270, GX 390).wykorzystywane w sprzęgłach olejowych.
Prowadnica popychaczy do silników Honda: GX120 GX160 GX200 albo zamienników: 160F 168F 170F Typy Hondowskie to m.in silniki: Rato Honda Lifan Loncin Holida Weima Kipor Venatec Zipper Kama Zongshen...