Głowica do silników YANMAR L40 L48, a także zamienników 170F. Wykorzystywana w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo
informacje technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 389cm o mocy 13 KM (9,6 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręczny i elektrycznypaliwo -...
dane techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 163cm o mocy 5,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna bezołowiowaobjętość...
informacje techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 417cm o mocy maksymalnej 9,5 KM / 3,600 rpmśrednica x skok - 86 x 70mmrozruch silnika - ręczny...
Tłok na pierwszy szlif +0,25 do silników diesla YANMAR L100, a także zamienników 186F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica tłoka...
Pierścienie tłokowe do silników GX610, GX620, GXV610, GXV620 oraz zamienników Lifan, Loncin, Pezal, Weima, Zongshen. Pasują na tłok 77mm Kod OEM: 13010-ZE8-601
Stalowy ścisk stolarski Top Tools 50 x 150 mm z drewnianą rączką i żeliwnymi szczękami. Cechy artykułu: stalowa szyna żeliwne szczęki plastikowe nakładki zabezpieczające ściskany materiał przed...
Cewka ładowania oraz koło magnesowe do silników YANMAR L40, L48 i zamienników 170F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Wał korbowy paliwa do silników diesla YANMAR L70, a także zamienników 178F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
GKK04123413ZKran kulowy GZ1/2", wyjście na wąż 1/2"CYNK niklowanyKran:1. Na wejściu gwint zewnętrzny 1/2"2. Na wyjściu gwint zewnętrzny 3/4"3. Wejście na wąż 12,5mm- mosiądz...