dane technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 417cm o mocy maksymalnej 9,5 KM / 3,600 rpmśrednica x skok - 86 x 70mmrozruch silnika - ręczny i...
Tłok na pierwszy szlif +0,25 do silników diesla YANMAR L100 i zamienników 186F. Użytkowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica tłoka 86,25mm.
Pierścienie tłokowe do silników GX610, GX620, GXV610, GXV620 i zamienników Lifan, Loncin, Pezal, Weima, Zongshen. Pasują na tłok 77mm Kod OEM: 13010-ZE8-601
Cewka ładowania i koło magnesowe do silników YANMAR L40, L48 i zamienników 170F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Wał korbowy paliwa do silników diesla YANMAR L70, a także zamienników 178F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
GKK04123413ZKran kulowy GZ1/2", wyjście na wąż 1/2"CYNK niklowanyKran:1. Na wejściu gwint zewnętrzny 1/2"2. Na wyjściu gwint zewnętrzny 3/4"3. Wejście na wąż 12,5mm- mosiądz...
GKK04342519ZKran kulowy GZ3/4", wyjście na wąż 3/4"CYNK niklowanyKran:1. Na wejściu gwint zewnętrzny 3/4"2. Na wyjściu gwint zewnętrzny 1"3. Wejście na wąż 19mm- mosiądz...
informacje techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 196cm o mocy 6,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
Ścisk sstolarski śrubowy jest przeznaczony do mocowania, przytrzymywania, klejenia takich materiałów jak drewno, płyty wiórowe, sklejka czy tworzywa nienaturalne. Ścisk ma stalową profilowaną...