dane techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 389cm o mocy 13 KM (9,6 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręczny i elektrycznypaliwo - benzyna...
informacje techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 163cm o mocy 5,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
Panewki na korbowód (2 szt) do silników diesla YANMAR L100 i zamienników 186F. Stosowane w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo, Zipper, Barracuda.
Tłok na pierwszy szlif +0,25 do silników diesla YANMAR L100 i zamienników 186F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica tłoka 86,25mm.
Pierścienie tłokowe do silników GX610, GX620, GXV610, GXV620 oraz zamienników Lifan, Loncin, Pezal, Weima, Zongshen. Pasują na tłok 77mm Kod OEM: 13010-ZE8-601
Cewka ładowania i koło magnesowe do silników YANMAR L40, L48 oraz zamienników 170F. Użytkowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Wał korbowy paliwa do silników diesla YANMAR L70, a także zamienników 178F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
pakiet naprawczy służący do osadzania metalowej części roboczej młotków 5-6 kg i siekier 0,6-1 kg na drewnianym stylisku. Umożliwia trwałe i potężne połączenie głowicy narzędzia z trzonkiem, dzięki...
zestaw naprawczy służący do osadzania metalowej części roboczej młotków 8-10 kg i siekier 1,2-2,5 kg na drewnianym stylisku. Umożliwia trwałe i konkretne połączenie głowicy narzędzia z trzonkiem,...
Specjalistyczny klin do rozłupywania drewna. Służy do rozłupywania twardych kawałków drewna, np. Pni. Schodkowa powierzchnia robocza uniemożliwia wycofywaniu się klina z materiału.
pakiet naprawczy służący do osadzania metalowej części roboczej młotków 0,7-2 kg drewnianym stylisku. Zezwala na trwałe i mocne połączenie głowicy narzędzia z trzonkiem, dzięki rozparciu trzonka i...