Tłok na pierwszy szlif +0,25 do silników diesla YANMAR L100 oraz zamienników 186F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica tłoka...
Pierścienie tłokowe do silników GX610, GX620, GXV610, GXV620 i zamienników Lifan, Loncin, Pezal, Weima, Zongshen. Pasują na tłok 77mm Kod OEM: 13010-ZE8-601
Cewka ładowania i koło magnesowe do silników YANMAR L40, L48 oraz zamienników 170F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Wał korbowy paliwa do silników diesla YANMAR L70 i zamienników 178F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Tarcza dociskowa do sprzęgła olejowego Honda 5,5 KM, 6,5 KM, 9 KM, a także 13 KM i zamienników (GX 160, GX 200, GX 270, GX 390).stosowane w sprzęgłach olejowych.
Prowadnica popychaczy do silników Honda: GX120 GX160 GX200 lub zamienników: 160F 168F 170F Typy Hondowskie to m.in silniki: Rato Honda Lifan Loncin Holida Weima Kipor Venatec Zipper Kama Zongshen...
Blok z cylindrem do silników z rozrusznikiem elektrycznym diesla YANMAR L100, a także zamienników 186F Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo, Zipper, Barracuda....
Wysokiej klasy uszczelniacz grafitowy. Nadaje się do pomp rodzaju KOSHIN KTH80X, Honda WT40X, Holida, Venatec, Einhell itp Uszczelniacze do pomp spalinowych. W skład kompletu wchodzi uszczelniacz...
dane techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 420cm o mocy 16 KM (10,5 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręczny i elektrycznypaliwo - benzyna...