informacje technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 270cm o mocy 9 KM (6,6 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
Dźwignia zaworowa do silników diesla YANMAR L100, a także zamienników 186F. Użytkowana w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
detale technologiczne Silnika Holida 17KM 440cm3 Silnik Holida 17KM 440cm3 25mm rozruch elektryczny reprezentuje najnowsze osiągnięcia w dziedzinie inżynierii mechanicznej, zaprojektowany z myślą o...
Krążki GRAPHITE (nr ref. 55H745) o gradacji K120, wytwarzane z siatki ściernej o średnicy 225 mm mocowane na rzep, służące do szlifowania gipsu i gładzi gipsowych za pomocą szlifierek...
Simmering, uszczelniacz do silników Honda GX340, GX390, a także zamienników 182f, 188f, 190f 11KM, 13KM, 15KM, 16KM. Nadaje się do silników LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA,...
Końcówka wtrysku do silników diesla YANMAR L100 oraz zamienników 186F. Używana w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Model: 150p224
Głowica do silników diesla YANMAR L70, a także zamienników 178F. Stosowana w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Zawory do silników diesla YANMAR L70 i zamienników 178F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. ZAWÓR SSĄCY: średnica 30,5mm, długość 80mm...
informacje technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 196cm o mocy 6,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...