informacje techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 389cm o mocy 13 KM (9,6 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręczny i elektrycznypaliwo - benzyna...
dane technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 163cm o mocy 5,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
informacje technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 417cm o mocy maksymalnej 9,5 KM / 3,600 rpmśrednica x skok - 86 x 70mmrozruch silnika -...
Tłok na pierwszy szlif +0,25 do silników diesla YANMAR L100 i zamienników 186F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica tłoka 86,25mm.
Pierścienie tłokowe do silników GX610, GX620, GXV610, GXV620, a także zamienników Lifan, Loncin, Pezal, Weima, Zongshen. Pasują na tłok 77mm Kod OEM: 13010-ZE8-601
Pneumatyczny wibrator przyczepny PEV27 firmy Wacker Neuson to urządzenie, które cechuje się mocną konstrukcją, gwarantującą bezusterkowość i odporność w skomplikowanych warunkach pracy. Dzięki...
Pneumatyczny wibrator przyczepny PEV45 firmy Wacker Neuson swoją trwałość zawdzięczają mocnej konstrukcji. Dzięki niewielkim wymogom konserwacyjnym urządzenia od Wacker Neuson zapewniają długi czas...
Pneumatyczny wibrator przyczepny PEV60 producenta Wacker Neuson to narzędzie charakteryzujące się potężną konstrukcją i wytrzymałością. Urządzenia te są bezusterkowe i mają znikome wymagania...
Cewka ładowania i koło magnesowe do silników YANMAR L40, L48 i zamienników 170F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
informacje technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 196cm o mocy 6,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...