Treści książki stanowią wynik doświadczeń własnych i praktyki psychodietetycznej w ramach prowadzenia gabinetu psychologicznego oraz współpracy przy projektach naukowych dotyczących zachowań...
Szybciej, więcej, lepiej… Współczesna młodzież niejednokrotnie określana jest „pokoleniem instant” bądź „cyfrowych tubylców”. Perfekcyjnie poruszają się w mediach społecznościowych i nie wyobrażają...
Książka jest kontynuacją i rozwinięciem "ABC kreatywności" z roku 2010, bazuje bowiem na tym samym pomyśle, by poszczególne rozdziały wskazane były poprzez kolejne litery alfabetu i...
* Wydanie drugie, poprawione i uzupełnione * „W biznesie nie ma mężczyzn i pań. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej Etykieta biznesu jest...
Świat biznesu ulega zmianom, a stare definicje kariery ustąpiły nowym. W poprzednich pokoleniach zadaniem menedżera było "wspinać się po szczeblach drabiny korporacyjnej", podążając...