Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających niepokaźne marki. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z...
świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości poprzez marki. Jednym z standardowych części nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest...
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych potrzebnych do zbudowania marki wykorzystującej AIWiększość organizacji zareagowało powściągliwie na nienaturalną...
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci potrzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci trzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
niedużo jest przekonań krzywdzących i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
niewiele jest przekonań szkodliwych i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę podczas ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to rewelacyjny sposób na to, żeby w...
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc...
Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej marki konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom.McKinsey & Company to...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i sprawnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Subtelne komunikaty, które bezustannie przekazujemy przez język ciała, mimikę, wybór słów i modulację głosu, posiadają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach nienaturalnej inteligencji. A także jak...
Nie musisz być specem od pisania, sprawne treści – po prostu zacznij działać. Kreujesz firmę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, lecz nie wiesz, jak i...
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Jeżeli chcesz wyszczególnić się na rynku, Ci potrzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi konsumenci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni...
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się choćby w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników....
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej marki lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest prawidłową, a co złą...
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra,...
producenta (nieznaczne i znaczne) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na mnóstwo rozmaitych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...