Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających śladowe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, iż jeśli ktoś zna się na pracy technologicznej w firmie, może z...
nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z standardowych elementów nowego świata, opartego na danych, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy...
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
niewiele jest przekonań zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to w trakcie prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to nieprzeciętny sposób na to, aby w...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci trzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz równie myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc...
mało jest przekonań krzywdzących i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci trzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i sprawnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy...
Jeżeli chcesz wyszczególnić się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się choćby w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników....
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy albo organizacji jest stworzenie strategii i jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest prawidłową, a co złą...
marki (małe i wielkie) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na sporo różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego...
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra,...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...
Światowy bestseller Ponad 1,5 miliona sprzedanych egzemplarzy! Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek łączy się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. -...
"marka osobista to obecnie ważny generujący zaufanie, rozpoznawalność, a także reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy...
Pierwsza książka w linii „Twoja marka widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody występowaniu i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą posiadać charakter...
W świecie nieustających zmian i przełomowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i wytrzymałych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to...
Przeczytaj tę książkę, ponieważ wynajdziesz w niej narzędzia, dzięki którym przebijesz się ze swoim biznesem! - Gary Vaynerchuk, przedsiębiorca, prelegent, autor bestsellera Przebij się! Ta książka...