Wyobraź sobie nieznaczne, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką markę w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata? Czy zdołałbyś przyciągnąć do...
Większość książek zajmuje się tym, co trzeba zrobić, by odnieść sukces. Ta mówi nie tylko o tym, co trzeba zrobić, lecz też jak to zrobić. Tom Hopkins prezentuje mocne, użyteczne kroki. Sukces....
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, iż aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze,...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, iż niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie...
Jak to osiągalne, iż napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała się bestsellerem rekomendowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowa lektura obowiązkowa...
świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości poprzez marki. Jednym z standardowych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym,...
Niezależnie od posiadanych poprzez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i...
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci potrzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
niewiele jest przekonań destrukcyjnych i jednakowo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe,...
niedużo jest przekonań destrukcyjnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które...
Jeśli chcesz być efektywnym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz jednakowo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam....
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci potrzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać...
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to w trakcie prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to znakomity sposób na to, aby w...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem, liderem, doradcą, nauczycielem, terapeutą? Szukasz inspiracji i efektywnych sposobów pracy z innymi? Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Jeżeli chcesz wyszczególnić się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, lecz twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się choćby w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników....
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii i jej implementacja. Dlatego liderzy powinni posiadać jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią....
firmy (znikome i wielkie) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na mnóstwo zróżnicowanych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora...
Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które...
Książka składa się z trzech części: HEALTHY, WEALTHY, and WISE czyli zdrowy, bogaty i mądry, od wierszyka Beniamina Franklina: „Early to bed and early to rise, makes a man healthy, wealthy, and...