Tytuł Co chce wiedzieć klient? Autor Marcus Sheridan Język polski Wydawnictwo MT Biznes Lektorzy Artur Ziajkiewicz ISBN 978-83-8231-106-8 Rok wydania 2021 Format mp3 Czas 9:53:38 Spis treści...
Programowanie neurolingwistyczne (NLP) przeważnie opisywane jest z punktu widzenia jednej z dwóch skrajnie różnych postaw wobec tej techniki: 1. To rewolucyjne podejście do rozwoju osobistego i...
Aby nauczyć się prowadzenia marki albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w...
Tytuł Co chce wiedzieć klient? Autor Marcus Sheridan Język polski Wydawnictwo MT Biznes ISBN 978-83-8231-093-1 Rok wydania 2021 ilość stron 404 Format epub, mobi Spis treści Okładka Strona tytułowa...
O prawie w stosunku do młodzieży pisze sędzia Anna Maria Wesołowska, znana m.in. Z programu TVN "Sędzia Anna Maria Wesołowska". Książka składa się z niedługich i przystępnie napisanych...
Pierwsze wydanie Patologii transformacji ze stycznia 2012 r. Wzbudziło od razu spore zainteresowanie zawartym w książce opisem „negatywnej, patologicznej strony renesansu kapitalizmu w Polsce na...
"Co sprawia, iż niektórzy ludzie odnoszą w życiu sukces, a inni nie? Najprościej rzecz ujmując, klucz do sukcesu dzierżą ci, którzy każdego dnia, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku robią coś, co...
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających nieznaczne firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, iż jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z...
" Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten...
Jak poradzić sobie z niedoborem wykwalifikowanych pracowników? Jak sprawić, aby nie odeszli najlepsi? Czy konwencjonalne metody pozyskiwania najmocniej utalentowanych pracowników to już przeżytek?...
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej marki – nie tylko działu. • Skup się na kulturze marki jako na priorytecie nr 1. •...
Opis wybranych metod i technik używanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem produktywności i wydajności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które...
"Naucz się sprzedawać — i to korzystnie — od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego kolekcja audiobooków treningowych pod...
Autorzy niniejszej publikacji pokazują, jak – opierając się na powszechnie dostępnych informacjach – przeprowadzić rzetelną analizę i wycenę spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w...
Inspirowane wspomnieniami opowiadania Witolda Kieżuna, powstańca warszawskiego, znanego ekonomisty, autora Patologii transformacji. Na książkę składa się 17 opowiadań pisanych przez autora podczas...
"Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, aby były...
Świat potrzebuje zmiany jak nigdy dotąd. Zewsząd otaczają nas problemy: podziały, gniew, przemoc, korupcja, ubóstwo, bezdomność i rozpad rodzin. Nad wyraz niejednokrotnie czujemy się zbyt słabi, by...
Gratulacje, jesteś menedżerem! Z chwilą gdy przyjmiesz ten zaszczytny tytuł, wystrzelą korki szampana i zacznie się nowy, ekscytujący rozdział twojej kariery, prawdopodobnie spłynie na ciebie...
3 kroki do wybitnych wyników W dzisiejszych czasach oczekuje się od nas wszelkich w pracy coraz pokaźniejszej skuteczności zespołowej. Czy jednak wiemy, jak zbudować zespół, który naprawdę potrafi...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, iż niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne choćby nie...
Dowiedz się, jak wydajnie uczestniczyć w spotkaniach i jak nimi kierować, by osiągnąć maksymalny zwrot z zainwestowanego czasu. Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian...
"Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których zachodzą intensywne zmiany w historii. Teraz...
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli produktywny mix funkcjonalnej wiedzy i licznych zadań do wdrożenia. Aktualnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem...
Świat potrzebuje zmiany jak nigdy dotąd. Zewsząd otaczają nas problemy: podziały, gniew, przemoc, korupcja, ubóstwo, bezdomność i rozpad rodzin. Szczególnie nieraz czujemy się zbyt słabi, aby coś z...