W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można zastosować media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy właściwości takie jak: koncentracja...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze wykorzystanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, iż możliwości ekonometrii są należycie znane....
Współczesna ekonomika usług Pierwsze na rynku polskim, tak znaczne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Posiada przegląd 15...
Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku - przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją...
Książka demonstruje proces wyceny integrujący cykl prognozowania sprzedaży, a także przedstawia zależności między poszczególnymi etapami tych procesów. Stanowi głos w dyskusji nad standaryzacją...
W książce omówiono zagadnienia związków pomiędzy otwarciem polskiej gospodarki a sytuacją na rynku pracy. Autorka, odwołując się do wybranych teorii wymiany międzynarodowej i ekonomii rynku pracy,...