Porównaj zanim kupisz

Biznes, ekonomia 117 produktów Producent: C.H. Beck PWN Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Prawne i ekonomiczno-finansowe determinanty...

$450.99 $ 800
Problematyka monografii skoncentrowana jest wokół ekonomicznych i prawnych wyzwań, z jakimi mierzą się jednostki samorządu terytorialnego (JST) w Polsce w trakcie realizacji zadań publicznych....

Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego Proces podejmowania decyzji w organizacjach

$450.99 $ 800
Warunki, w których działają obecnie organizacje, cechują wielka złożoność, burzliwość i niestabilność, co stawia je w zupełnie nowych jakościowo okolicznościach. Złożoność oznacza narastającą...

Nowoczesne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa marki C.h. beck

$450.99 $ 800
Publikacja została pomyślana przede wszystkim jako podręcznik dla studiujących nauki ekonomiczne, zwłaszcza finanse przedsiębiorstwa. Będzie jednak ponadto przydatna osobom zamierzającym rozpocząć...

badania operacyjne z wykorzystaniem winqsb

$450.99 $ 800
W pracy przedstawiono wybrane zagadnienia badań operacyjnych, dotyczących problemów decyzyjnych w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem, ekonomiki i organizacji produkcji. Są to: - programowanie...

C.h. beck Studia z realistycznej filozofii ekonomii

$450.99 $ 800
Książka jest pracą z zakresu filozofii ekonomii i podejmuje zagadnienie relacji teorii ekonomii do rzeczywistości społeczno-gospodarczej. Autor wykorzystuje w niej perspektywę realizmu naukowego,...

rekrutacja i selekcja personelu

$450.99 $ 800
Znaleźć, przyciągnąć i wybrać najlepszych kandydatów!Jakie błędy są przeważnie popełniane w procesie rekrutacji?Skąd czerpać informacje o kandydatach?Jakimi metodami można weryfikować ich...

wibor. praktyczne uwagi prawne i ekonomiczne

$450.99 $ 800
Zwięzła i użyteczna publikacja o zagadnieniu, które wzbudza zainteresowanie mediów, prawników, a z reguły kredytobiorców - WIBOR. Co kryje się pod tym skrótem? Warsaw Interbank OfferRate, czyli...

Zarządzanie marketingowe marki C.h. beck

$450.99 $ 800
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najszczególniej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Posiada nowe spojrzenie na problematykę, równocześnie od strony zarządzania, jak...

finanse publiczne i prawo finansowe

$450.99 $ 800
Opracowanie "Finanse publiczne i prawo finansowe" omawia zagadnienia współczesnego systemu finansów publicznych w Polsce.Autorzy skupili się na kilku obszarach tematycznych, są to:-...

Polityka pieniężna marki C.h. beck

$450.99 $ 800
Książka proponuje spojrzenie na politykę pieniężną widzianą oczami wykładowców akademickich, ekonomistów związanych z bankiem centralnym oraz analityków bankowych. W treści poszczególnych...

Bankowość

$450.99 $ 800
Publikacja, chociaż ma charakter podręcznikowy, prezentuje indywidualne poglądy jej współautorów, wybitnych znawców problematyki bankowości z wielu ośrodków naukowych w Polsce. Książka dotyczy z...

Statystyka opisowa

$450.99 $ 800
Podejmowanie dobrych decyzji gospodarczych, demograficznych, społecznych itp. Wymaga znajomości metod ilościowych, stąd statystyka opisowa jest ważnym przedmiotem, uwzględnionym w programach...

Ekonometria marki C.h. beck

$450.99 $ 800
Niniejszy podręcznik posiada podstawowy kurs ekonometrii i jest asygnowany dla studentów zróżnicowanych dyscyplin ekonomicznych. Prezentowane zagadnienia są podawane od podstaw i nie są nadmiernie...

Pwn Sztuka feedbacku. jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej

$450.99 $ 800
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...

Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public marki Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego

$450.99 $ 800
W ostatnich latach wyniki badań nauk behawioralnych, w tym ekonomii behawioralnej, wpłynęły na klasyczne rozumienie procesów i wzorców podejmowania decyzji, funkcjonowanie rynków i prowadzenia...

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu - Dostawa 0 zł, 83098801790KS (6736897)

$450.99 $ 800
Autorka przedstawia w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej, a także ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię,...

MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW

$450.99 $ 800
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można użyć media, by osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN...

Pwn Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego

$450.99 $ 800
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja demonstrująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest stanowczo wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...

sapiens na zakupach. o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy

$450.99 $ 800
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy bez wątpienia decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, iż decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...

Pwn Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów

$450.99 $ 800
wszakże Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje dużo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem poprawiania wielu istniejących nieporozumień...

Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja

$450.99 $ 800
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach oraz uczelniach technologicznych i ekonomicznych. Posiada...

Pwn Markethic. jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

$450.99 $ 800
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez niemało lat skupiał...

bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek

$450.99 $ 800
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...

Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku?

$450.99 $ 800
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię producenta, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej...
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x