Porównaj zanim kupisz

Biznes, ekonomia 12 produktów Producent: Marek Moudrý Slowa I Mysli Taylor & Francis Ltd

Marketing (základy marketingu) - učebnice učitele, 4. vydání marki Marek moudrý

$450.99 $ 800
Sada učebnic Marketing má za cíl jednak poskytnout studentům středních odborných škol základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a jednak iniciovat s

Marek moudrý Marketing - základy marketingu 2. - učebnice studenta

$450.99 $ 800
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a pokazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné marki. Vede k rozvíjení...

Taylor & francis ltd Stakeholder involvement in social marketing

$450.99 $ 800
\nThis book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing researc

Digital and social media marketing marki Taylor & francis ltd

$450.99 $ 800
The second edition of Digital and Social Media Marketing is an up-to-date, industry-led results-driven guide to digital marketing. Mixing academic theory with practical examples from a range of...

Marketing for Tourism and Hospitality Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok

$450.99 $ 800
This is an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offers a clear articulation of the changing landscape, a comprehensive...

AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT, 1409401499

$450.99 $ 800
Through six previous editions, "Airline Marketing and Management" has established itself as the leading textbook for students of marketing and its application to today's airline...

Marketing - základy marketingu marki Marek moudrý

$450.99 $ 800
Vyueujici Ma Obsahove K Dispozici Ueebnici Pro Studenty, Ktera Je Obsahem I Rozlozenim Stranek Totozna S Zakovskou Ueebnici. Tato Komplexni Prirueka Pro Ueitele Zahrnuje Latku Obou Dilu Ueebnic Pro...

Marketing Základy marketingu 1 Marek Moudrý

$450.99 $ 800
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a przedstawia, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení...

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

$450.99 $ 800
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy poprzez popularne ostatnio social media po...

Opowieści w marketingu marki Słowa i myśli

$450.99 $ 800
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,kupujący chcieli podążać za naszą marką i...
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x