Sada učebnic Marketing má za cíl jednak poskytnout studentům středních odborných škol základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a jednak iniciovat s
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a pokazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení...
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a demonstruje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení...
Vyueujici Ma Obsahove K Dispozici Ueebnici Pro Studenty, Ktera Je Obsahem I Rozlozenim Stranek Totozna S Zakovskou Ueebnici. Tato Komplexni Prirueka Pro Ueitele Zahrnuje Latku Obou Dilu Ueebnic Pro...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności niezbędnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to perfekcyjna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata...
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy poprzez lubiane ostatnio social media po...
Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej firmy, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką i...