praktyczny przewodnik, który poprowadzi cię do pełnego satysfakcji życia biznesowego. Takiego, w którym osiągniesz nie tylko sukces finansowy, lecz także pełne zadowolenie z tego, czym się...
RUDNE CZASY MOGĄ BYĆ DLA CIEBIE SZANSĄ NA ZBUDOWANIE TWOJEGO PRZYWÓDZTWA Jedno z największych wyzwań dla liderów stanowi bycie li-derem zmian i prowadzenie ludzi w trudnych czasach. Może być też...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata albo...
Nie pozwól, by słaby szef uniemożliwił ci odniesienie sukcesuJeżeli kiedykolwiek czułeś się sfrustrowany z powodu szefa, który nie potrafi być liderem, to nie jesteś sam. Jest jednak dobra...
W Granicach przywództwa wyposaża liderów w narzędzia i techniki, których potrzebują, aby osiągnąć upragnione wyniki zarówno w swoich organizacjach. Jak i we własnym życiu. Czerpiąc z ostatnich...
Każdemu z nas przyda się kop, jaki daje Wyzwanie postępu. Dzięki swoim mądrym słowom i pytaniom Dean Lindsay budzi człowieka z letargu intencji i inspiruje do wykonywania życiowego celu. Cóż za...
Gdy liderzy zainwestowali już w rozwój przywództwa, pojawia się pytanie: co jest najkorzystniejszym sposobem na realizację ich wizji i rozwój ich organizacji? Odpowiedź: rozwój innych liderów! Im...
Trzydziestodniowy podręcznik, będący uzupełnieniem książki Johna C. Maxwella - Etyka w biznesie, zgłębia jedną prostą ideę:Jeśli zastosujesz Złotą Zasadę uczciwie poprzez 30 dni, to Twój biznes,...
Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od konwencjonalnie pojmowanej reklamy przez lubiane ostatnio social media po...
Jedno z największych wyzwań dla liderów stanowi bycie li-derem zmian i prowadzenie ludzi w nieprzystępnych czasach. Może być również jednym z najszczególniej wynagradzających. Dobrzy liderzy nigdy...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,konsumenci chcieli podążać za naszą marką i...