Książka stanowi ergonomiczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można użyć to, co dzieje się w mózgu konsumenta.Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań,...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, by osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja pokazująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest wyjątkowo wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
wprawdzie Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje niemało wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem polepszania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach i uczelniach technicznych i ekonomicznych. Zawiera...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez niemało lat skupiał...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i stwarzać strategię producenta, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne producenta coraz...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy atrybuty takie jak: koncentracja na...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze wykorzystanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, iż możliwości ekonometrii są korzystnie znane....
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych przez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym przy pomocy zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja demonstruje tytułowe zdolności z perspektywy...
poręczny przewodnik, który poprowadzi cię do pełnego satysfakcji życia biznesowego. Takiego, w którym osiągniesz nie tylko sukces finansowy, lecz także pełne zadowolenie z tego, czym się...
RUDNE CZASY MOGĄ BYĆ DLA CIEBIE SZANSĄ NA ZBUDOWANIE TWOJEGO PRZYWÓDZTWA Jedno z największych wyzwań dla liderów stanowi bycie li-derem zmian i prowadzenie ludzi w niełatwych czasach. Może być...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności koniecznych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to znakomita książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata albo...
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, mająca na...
Współczesna ekonomika usług Pierwsze na rynku polskim, tak wielkie i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się aktualnie sektora gospodarki. Mieści przegląd...
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations oraz zbiór funkcjonalnych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych motywem kształtowania...
Storytelling to narzędzie znane i użytkowane z reguły w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera"Mirosława...
Pojęcie siły firmy (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu rozmaitych perspektyw, co znalazło...
Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku - przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją...
Nie pozwól, by słaby szef uniemożliwił ci odniesienie sukcesuJeżeli kiedykolwiek czułeś się sfrustrowany z powodu szefa, który nie potrafi być liderem, to nie jesteś sam. Jest jednak dobra...