Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia zwykle innowacje technologiczne/techniczne, a...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest przeważnie konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na dużo lat. Podstawą współpracy między...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i postępowych technikach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. W dodatku coraz niezwyklejsze...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako zastosowanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Laur innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty artykuł, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki czemu może służyć równocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Zawiera treści teoretyczne...
Problematyka monografii skoncentrowana jest wokół ekonomicznych i prawnych wyzwań, z jakimi mierzą się jednostki samorządu terytorialnego (JST) w Polsce podczas realizacji zadań publicznych....
Jak to realne, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem polecanym poprzez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa przez...
Warunki, w których działają obecnie organizacje, znamionują obszerna złożoność, burzliwość i niestabilność, co stawia je w zupełnie nowych jakościowo okolicznościach. Złożoność oznacza narastającą...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" oraz innych...
Egzemplarz outletowy. Może mieć nieznaczne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technika budzi emocje. Korzystnym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie stosowanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
W ostatnich latach wyniki badań nauk behawioralnych, w tym ekonomii behawioralnej, wpłynęły na konwencjonalne rozumienie procesów i wzorców podejmowania decyzji, funkcjonowanie rynków i prowadzenia...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając pokazuje w książce modele zjawisk kształtujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i...
Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. Że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, uwielbianego naukowca i autora wielu książek na temat innowacyjnych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
Do tej pory nikt nie pisał o analizie technicznej w sposób tak prosty, a zarazem przekonujący. Thomas N. Bulkowski buduje listę formacji obserwowanych na wykresach giełdowych, poddaje generowane...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne marki funkcjonują w niełatwych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie prawidłowej strategii, lecz także skuteczne jej...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to na pewno ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju finansowego...
W świecie organizacji mamy coraz ulepszone technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Trudne struktury. Znaczne bazy informacji i algorytmy decyzyjne. Ogromny...
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez sporo lat producenta te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na...
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na danych (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym sporo pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do...